بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

دردونه های مامان

سلام پسرم مامان عاشقته

جشن تولد 1

1391/2/31 7:44
نویسنده : مامان سمانه
19,452 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عسل پسر یکساله مامان

فدای تو که یک سالت تموم شد

عزیز دلم نمیدونی که چقدر برای مامان و بابا عزیزی

اونقدری که حاضریم همه دنیا رو به پات بریزیم

و هر کاری برای شاد و خوشحال بودن شما که لازمه انجام بدیم

نمیدونی با اومدنت تو دنیامون چقدر مارو شاد کردی

چقدر از اینکه تو رو داریم به خودمون میبالیم و خوشحالیم

و به خاطر داشتنت همیشه شکر گذار خدا هستیم

تو شدی همه آرزوهای مامان و بابا

هیچ وقت قبلا" حتی تصورش و نمکردیم پدر و مادر بودن اینقدر شیرین و قشنگه

تو بهترین هدیه خدا برای مامان و بابا هستی

بدون که همیشه و همه جا کنارت هستیم و برات آرزوی بهترینهارو داریم

بردیا

عزیز مامان

تو شدی همه دنیا و عشق ما

عشقی که با اومدنت محکمتر و قشنگترش کردی

دوست داریم

پسر شیرینم

تم تولدت رنگین کمون با عدد وان بود

حالا میریم سراغ عکسهای تولد گل پسریمون

کارت دعوت

کارت دعوت و پاکت

 

 تولد

بدو بیا ادامه مطلب که اگه نبینی سرت کلاه رفته

اول بگم مامان جون باور کن من کلی شرمندتم بابت اینکه سهل انگاری کردم و تو مهمونی اصلا" نتونستم که از شما عکس بندازم باور کن مامان جان اینقدر سرم شلوغ بود و استرس داشتم که اصلا" حواسم به عکس برای وبت نبود

حتی به همه فامیل و آشنا سفارش کردم هر کس ازت عکس انداخته برام بیاره

ولی به جاش فیلمبردار کارش و خیلی خوب انجام داد

خیلی دوست دارم زود فیلم آماده بشه

بردیا و بابا بهمن

این تنها عکسیه که از بردیا با دوربینم دارم میخواست تاجش و در بیاره بابا بهمن نمیذاشت

میز گیفت

میز گیفت که برای بچه ها دخترونه کش و گیره و شکلات رنگی و ذرت و آبنبات رنگین کمونی

و برای پسرها گردنبند به جای کش و گیره

گیفت

به هر خانواده یه دونه از این عکسها رو شاسی به همراه کارت تشکر

میز چای و نسکافه

میز چای و نسکافه که بیشتر شربت خورده شد تا چای

بند لباس بدو تولد

بند لباس بدو تولد

تزینات

شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے اینم عکس های ماهگرد بردیا از بدو تولد تا یکسالگی شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

و بقیه تزئینات خونه

تزینات

تولد

تزینات

تزینات

تزینات

تزینات

تزینات حیاط

فلش ورودی

البته از خیلی چیزها عکس ننداختم مثل میز میوه و بقیه تزئینات و بردیا با کیک و ساعت با عکس و تایم به دنیا اومدن بردیا

تزینات در ورودی

این عکسها هم بعد از مراسم کیک وقتی میخواستن کیک و تو آشپزخونه بین مهمونها تقسیم کنن بابا بهمن از بچه ها انداخت

کیک تولد

بچه ها با کیک

بردیا و بچه ها

اینم میز شام که

کشک بادنجون_ماکارونی_کوفته_چیکن استروگانف_خوراک لوبیا با قارچ و سوسیس و سالاد الویه و سالاد کاهو

 دسر

زله آکوارییوم-پان اسپانیا- زله خرده شیشه -تارت آلبالو -زله رنگین کمونی شارلوت -زله تو پوست پرتقال و زله شکلی رنگی

میز شام

میز شام

میز شام

میز شام

نوشابه با عکس بردیا

مامان جون من همه کاری کردم جشنت به بهترین نحو ممکن باشه

و خدارو شکر خوب بود و به همه مهمونها خوش گذشت و راضی بودن

البته هر کس به هر طریقی که میتونست کمک کرد تا چیزی کم و کسر نباشه

فقط اول مهمونی باند ارکست به مشکل بر خورد که تو اون تایم از مهمونها پذیرایی شد و زیاد به چشم نیومد

خاله ساعده از اول همه برنامه های تولد پا به پای مامان هر کاری تونست انجام داد

زهرا جون(دختر عمه مامان) اونم خیلی به مامان کمک کرد مخصوصا" توی تزینات

و بابا جون همه جوره خودش در اختیار انجام کارهای تولد شما گذاشت یعنی از خرید گرفته تا برگزاری مراسم و کارهای تزینی و ...

من از همشون ممنونم و امیدوارم بتونم براشون جبران کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (48)

فرشته
31 اردیبهشت 91 7:56
سلام خسته نباشید و تولدش مبارک باشه. همه چیز عالی بود... یه سوال داشتم چه جوری بادکنکا رو این مدلی به سقف چسبوندید؟میگن باید با گاز هلیم باد بشه درسته؟از کجا باید گیر بیاریم؟
مامان کوروش
31 اردیبهشت 91 8:06
سمانه جونم خسته نباشی همه چی خیلی خوشگل و خوشمزه است معلومه کلی زحمت کشیدی . اون ایده بند لباس بدو تولد خیلی جالب بود چه تاجی گذاشته اقا پسمل
مامان احسان
31 اردیبهشت 91 8:10
سلام سمانه جون خسته نباشی از عکسها معلومه خیلی زحمت کشیده بودی ایشالله بردیا که مرد شد جبران کنه .ببوس گل پسرمونو .امیدواره همیشه شاد و سلامت باشید .بووووووس
مسافران آسمانی
31 اردیبهشت 91 9:47
دست مامان سمانه درد نکنه و خسته نباشید... به نظر همه چی عالی میاد و شما حسابی سنگ تمام گذاشتی عزیزم ، قطعا در آینده دیدن فیلم و سلیقه خوبتون برای بردیا جان خاطره انگیز خواهد بود...
مامان طاها
31 اردیبهشت 91 10:39
دست مامان گلت درد نکنه خیلی زحمت کشیده. همه چی مرتب و عالی بوده. قدر مامان بابای گلت رو بدون عسیس خاله.
عمه آتنا
31 اردیبهشت 91 12:48
دستتون درد نکنه معلومه خیلی زحمت کشیدین،یه تولده به یاد موندنی بانشااله 120ساله بشه،تولدشم سال به سال با شکوه تر برگزار بشه
عمه آتنا
31 اردیبهشت 91 12:49
راستی میشه شمارو لینک کنم؟
مامان بهراد
31 اردیبهشت 91 13:43
salam azizam tavalodet mobarak golam ensh allah saaaaaaaaaaaallhaye sall zire saye pedar mathare khobet salemo sar boland bashi golam mibo0o0osamet babye
مامان ایلیا کاکل زری
31 اردیبهشت 91 18:40
هی دنیا خوشگل ترین پسر دنیا هم یکساله شد عزیزم همه چی عالی به نظر میاد خیلی دوست داشتم سر میز شامتون بودم کلی دهنم اب افتاد ولی از همه بیشتر از دسرتون خوشم اومد دستورشو واسم مینویسی البته هر وقت تونستی معلوم شد مامان این پسر خوشمزه خیلی با سلیقه هست دستت درد نکنه بوسسسسسسسسسسسسس
مامان ایلیا کاکل زری
31 اردیبهشت 91 18:41
اسپند یادتون نره البته من به صدقه بیشتر اعتقاد دارم چشم نخوره گل پسرمون
فرشته
1 خرداد 91 10:28
چی شد ؟؟جوابمو ندادید من منتظرم...
لطفا همینجا جوابمو بدید ممنون میشم


عزیزم من با چسب پنج سانتی چسباندم خیلی راحت
البته شما میتوانید از هر چسب دو طرفه ای استفاده کنید خانومت
مامان ریحان عسلی
1 خرداد 91 10:56
سلام تبریک میگم یک ساله شدنت بردیا جون امیدوارم 120 ساله شی و 120 سالگیتم جشن بگیری خاله جون پس شما 28 اردیبهشتی هستی و من 27 اردیبهشتی پس این دست قشنگه به افتخار من و شما که روز تولدامون پشت سرهمه همه چیز عالی عالی دست مامان و بابات درد نکنه
مامان اميرحسين كوچولو
1 خرداد 91 18:15
سلام تولد........تولد .......تولدت مبارك مبارك ..مبارك .......تولدت مبارك تولدت با تاخير مبارك باشه عزيزم ببخشيد دير فهميدم دست ماماني وبابايي درد نكنه كه اين همه زحمت كشيدن .
مامان طاها
2 خرداد 91 9:20
سلام عزیزم . اصلآ نگران واکسن دوازده ماهگی بردیا جووون نباش. طاها اصلآ نه درد داشت نه تب کرد. به جرآت تمام میتونم بگم واکسن دوازده ماهگی بهترین واکسنیه که طاها تا الان زده اصلآ نیازی به قطره ی استامینفون نداشت. فقط ده دوازده ثانیه گریه بعد از زدن واکسن . همین.
بهار
2 خرداد 91 14:13
سلام مامان سمانه .......تولدت پسرت رو تبریک میگم.......انشالله همیشه خوش باشین....تو خوشیهاتون برا کسایی که بچه میخوان هم دعا کنید



ممنونم عزیزم من همیشه دعام مادر شدن همه زنهای روی زمینه البته هر کس که آرزوشو داره
امیدوارم برای شما هم چنین باشه
به امید مادر شدنتون عزیزم
فرشته
2 خرداد 91 16:29
عزیزم ممنون از راهنماییت آخه به من میگفتن باید با گاز هلیوم باد بشه تا راحت این مدلی بمونه نمیدونستم همینجوری به صورت معمولی هم میمونه خیلییییی ممنونم
مهسا مامان مرسانا
2 خرداد 91 18:14
خوشگل خاله تولدت مبارک.....الهی تولد 120 سالگیت..دست مامان با سلیقه درد نکنه...خیلی زحمت کشیده....خسته نباشی خانوم گلم
mami neda
2 خرداد 91 20:51
سلامممممممممممم عزیزمممممممممممم تولده مبارک عزیزه دلمممممممم ایشالا 120 ساله بشی نازنینممممممممممممممم... اخ خاله جای من خالی بوده هاااااااااااااااا مامان سمانه مرسی چه جشنی گرفتی همه چی عالی از عکسا پیداس خیلی زحمت کشیدی بووووس عزیزمممممممم
ویدئوپائیز
2 خرداد 91 22:05
چقدر زود بزرگ شدیم! انگار همین دیروز بود…. اما همه سهم ما از آن روزهای خیلی دیروزتر فقط تعریف پدر و مادر و دائی و عمه و خاله است ، شاید هم چند تائی عکس رنگ و رو رفته و گاهی تا خورده که باید از بین خطهای شکست عکس ، لبخندی را از روی عکسی که لای آلبوم قدیمی و سنگین ، اسیر حصار روکش پلاستیکی شده تشخیص بدهیم. شاید اگر همان دوربینهای فکستنی ( همان فکسنی) نبود باید یکی نقاشیمان را میکشید تا امروز ببینیم که چه شکلی بودیم . صد البت که اگر نقاش ماهری بود ، پول دستمزدش را همه کس نداشت و اگر ماهر نبود تشخیص صورت واقعی چه سخت.شاید تعریف دیگران و تصور خودمان بیشتر اثر گذار بود تا تشخیص از روی نقاشی یک نقاش نابلد. اما خوش به حال بچه های امروز که دوربینها اگر چه برای سی سال بعد فکستنی اند اما باز هم بهتر از عکسهای ماست. خوش به حال بچه های امروز که اگر بعدها میبینند ، دستکم به اندازه ای که میخواهند نمای صورتشان را بزرگ میکنند تا حتی ریزه کاری های خلقت خدا را انگار که همین حالا جلویشان نشسته ببینند. آخ که چه میکند این تکنولوژی. با نوشته های بالا میخواستم یادآوری کنم که اگر الآن هم ما برای بچه ها این کار رو نکنیم اونها بعدا همین حس رو خواهند داشت. البته یکی از راههائی که تازه در حال انجامش هستیم در همین زمینه است. ساخت فیلمهای کوتاه از عکسهای زیبا. برای دست گرمی بد نیست سری به این سایت بزنید و اگر ایده ای داشتید بگید تا براتون انجام بشه و یا حتی میتونید به ما اعتماد کنید و از ایده های خود ما استفاده کنید. fallvideo.viablog.ir
حامد و مینا
3 خرداد 91 0:36
سلاام. تولد یک سالگی آقا بردیا مبارک باشه.دست مامان بابای گلشم درد نکنه ایشالا که همیشه شاد شاد باشین..
هدیه خدا- فریماه
3 خرداد 91 12:01
خسته نباشی مامان بردیا خان.
مامان حنان
3 خرداد 91 17:20
سللللللللللللللللللللللللم عزیزم .مبارککککککککه تولد بردیای عزیزم دست مامان سمانش درد نکنه به به چه جشنی گرفته برای بردیا از عکسا معلومه کلی زحمت کشیدی . بوووووووووس عزیزم انشاالله بردیا جان 120 ساله شه مامان سمانش هم براش هر سال تولدای قشنگ قشنگ بگیره آمین
نسترن(مامان نیروانا)
3 خرداد 91 18:15
وای عزیز دلم واقعا خسته نباشی که سنگ تموم گذاشتی...چقدر همه چی عااااااااااالی بود...قربون این جیگر برم من:
عسل و غزل
3 خرداد 91 18:48
عزیزم تولد پسر رنگین کمانیت مبارک باشه ایشالا جشن تولد صد سالگیش زیر سایه مامان و باباهمه چیز خیلی با سلیقه و زیبا بود فقط دلم میخواست خودتون رو ببینم که نبودید
مامان عرشیا
4 خرداد 91 9:42
تولدت مبارک عزیزم.دست مامانی درد نکنه با اینهمه زحمتی که کشیدی. یه جورایی برای گل پسر ترکونده. عروسیشو ببینی انشاا....
بابای ملیسا
4 خرداد 91 12:00
سلام . بازم مثل همیشه وبلاگتون زیبا و قشنگ به روز شده . ملیسا خانم منتظر شماست تا عکسهای جدیدش رو ببینید و با گذاشتن نظر خودتون هر چند کوتاه خوشحالش کنید . منتظرتون هستیم .
مامان اميرحسين كوچولو
4 خرداد 91 12:38
سلام عزيزم شب آرزوهاست خدایا به حق این شب عزیز همه رابه ارزوهایشان برسان خدایا ما را ان ده که آن به. خدایا شیرینی بخشش و محبت را به ما بچشان عزيزدل خاله رو ببوسين
مامان اميرحسين كوچولو
4 خرداد 91 12:40
باافتخار لينكتون كردم شما هم دوست داشتين ما رو لينك كنيد
مامان ایلیا کاکل زری
4 خرداد 91 15:34
سلام همون دسره که کنار ماکرونیه با رولت خامه ای و روشم صورتیه واسه مهمونی مامانم میخوام
نسترن(مامان نیروانا)
4 خرداد 91 16:59
لیله الرغائب شب آرزوهاست چشماتو ببند آروم بگو خدایا من عاشق توا م وبه تو نیاز دارم به قلب من بیا!! شما هم مثل من این شب رو به دوستات یاداوری کن شاید که از باغ دعاشون یک گل هدیه بگیری به یادم باش
مامان کورش
5 خرداد 91 8:11
به به چه گل پسری هستی بردیا کوچولو دست مامانی و بابایی ت هم درد نکنه چه جشن خوبی واست گرفتن راستی شما با کورش من دوست میشی؟
مامان جیگر امیر حسین
5 خرداد 91 12:48
با سلام من از وبلاگ زیبای شما دیدن کردم ماشاا... نی نیه بامزه ای دارید خدا بهتون ببخشه به منم سر بزنید و نظر بدید ممنون میشم راستی تولدش مبارکککک
زهرای عمه
5 خرداد 91 19:17
سلام عزیز دل خاله تولد مبارک البته من حضوری تبریک گفتم ها ولی اینجا فرق داره مامان سمانه سنگ تموم گذاشت تو تولدت عزیزم البته منم کلی رقصصیدم شام که نگو عالی میدونی مامان سمانه چند شب نخوابید تا بتونه همه چی رو سر وقت اماده کنه عزیز دلم خدا رو شکر همه چی همون طور که دوست داشت شد و همه چی عالی
بردیای شیرینم به امید موفقیت در زندگیت و طی کردن پله های موفقیت برای تو دوست دارم بوس


ممنونم عزیزم
البته به کمک شما
بی تعارف که برام از هیچی کم نذاشتی اگه کمک شماها نبود که من تنهایی نمیتونستم خییییییییییییییلی لطف کردی
امیدوارم بتونم براتون جبران کنم


نگين
6 خرداد 91 15:34
سلام . ممنون از حضور و اظهار لطف و لينكتون . منم لينكتون ميكنم . به جمع دوستان نگين خوش آمديد.
عسل
7 خرداد 91 9:33
واي سمانه جون چه كردي ! ماشالله به اين همه هنر خييييييلي عالي بود همه چيز . ايشاله 120 ساله بشي گل پسري و سايه پدر و مادرش هميشه بالا سرش باشه . برچسب ها و گيفت ها رو خودتون درست كرديد يا بيرون براتون درست كردن ؟‌خيلي عاليه همه چيز . آورين
مهسا
8 خرداد 91 0:24
سلام تزلدش مبارک حیف که ما نبودیمX


مرسی عزیزم اما جاتون خیلی خالی بود
البته ان شالا سالهای بعد
مامان بهار
8 خرداد 91 13:40
دست مامان و بابا درد نکنه که اینهمه زحمت کشیده بودن امیدوارم همیشه سایشون رو سر بردیا جون باشه و همیشه کنار هم سلامت و خندون باشین
خاله نفس
8 خرداد 91 18:20
با یه عالمه تاخیر اومدم تا تبریک بگم بردیا جووووووووووووووووووونم عشقِ من تولدت مبارک باشه عزیزم مامانی دستِ شمام درد نکنه کاملا" مشخصه که سنگِ تموم گذاشتین و بسیار با سلیقه عمل کردین میبوسمتون
عسل و غزل
10 خرداد 91 2:02
آپم بدو بیا
مامان امیر علی
10 خرداد 91 17:20
سلاممممممممم.چه تولد خوشگلی.حسابی کیف کردم.تولدت مبارک بردیا کوچولو. دست مامان و بابات درد نکنه. خوشحال میشم بهمون سر بزنید و تبادل لینک کنیم
فاطمه مامان امیرعلی
12 خرداد 91 14:51
سلام.چه پسر نازی دارید...ماشاالله تولد بردیا مبارک.ان شاالله 120 ساله شی. با اجازه لینکتون میکنیم.
فاطمه مامان امیرعلی
13 خرداد 91 10:40
سلام.تولدت مبارک بردیای خوشگل. با اجازه لینکتون میکنیم.
ثمین
18 خرداد 91 11:35
سلام مبارک باشه با اجازتون در ژورنال دنیای نفیس از عکساتون با اسم و لینک وبلاگتون استفاده کردم مرسی
مامان كاميارناناسو
19 مرداد 91 23:35
سلام عزيزم بچت خيلي خوشگله وب نازي داري
سپیده
7 آبان 91 17:18
سلام سمانه خانم. خواستم تولد گل پسری رو بزارم ولی قفل داره. http://koodakeman91.niniweblog.com/
سپیده
16 آبان 91 8:47
سلام خانم. اول بارداری دوم رو تبریک می گم. ایشالله به خوبی و خوشی. دوم قفل هنوز هست و امکان کپی نیست http://koodakeman91.niniweblog.com/
سپیده
17 آبان 91 17:39
با تشکر و ثبت شد http://koodakeman91.niniweblog.com
ثمین
24 آبان 91 10:20
سمانه جونم خسته نباشی همه چی خیلی خوشگل و خوشمزه است معلومه کلی زحمت کشیدی . با اجازه از عکساتون در ژورنال دنیای نفیس استفاده کردم با اسم و لینک وبلاگتون