بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

دردونه های مامان

سلام پسرم مامان عاشقته

یک روز تعطیل

1391/3/24 5:22
نویسنده : مامان سمانه
3,471 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

 

قربون گل پسر خودم بشم

دو روز پیش هشتمین دندونشم در اومد الان چهار تا بالا دندون داره چهار تا پایین

همه هم مامان جان کاملا" فاصله دار

از حالا یه خرج ارتودنسی گذاشتی رو دستمون

شوخی کردم مامان جان اما کلی با این فاصله دندونات با نمک شدی

از دیروزم دیگه وقتی رو پاهاتی خودت دلت میخواد قدم بر داری

راستی تازگیها یه کارهایی میکنی که مامان اصلا" فکرشو نمیکنه

مثلا" تختی که تو اتاق خودمون داری یه تشک اضافه روش بود که احساس کردم زیادی بلنده

برش داشتم و گذاشتمش پاییین تخت امشب که داشتی شیر میخوردی تا چشمت به تشک افتاد دیدم رفتی و شروع کردی به کشیدن تشک که یعنی مامان این مال منه چرا برش داشتی

وای مامان اصلا" فکرش و نمیکردم که بتونی همچین چیزی و تشخیص بدی

اینقدر کیف کردم که اوردمش رو تخت و شما هم فوری روش خوابیدی

الهی مامان دورت بگرده که تو رو دست کم گرفتم

یا اینکه دیروز داشتم لباسهات و که شسته بودم تا میکردم تا بذارم تو کشو که یهو اومدی از بین لباسهای من و بابا لباس خودت و تشخیص دادی و برداشتی و گذاشتی تو کشو تختت

البته مثلا" گذاشتی تو کشو

بیشتر شلوارت بیرون بود و شما کشو رو بستی

نمیدونی مامان با دیدن این صحنه چه حالی شدم فقط تو اون لحظه خدا رو به خاطر داشتنت شکر کردم و حسابی تو بغلم چلوندمت 

حیف که یادم نبود از اون مدل لباس تو کشو گذاشتن عکس بندازم

عسل مامان

شیرینم

 

مامان فدات بشه که عاشق آب خوردن با بطری هستی

عشق من

عزیزم

اینم اولین الاکلنگ سواری بردیا خان

خیلی جیگری

بردیا نفس

عزیز دلم که تازه یاد گرفتی رو پاهای خودت وایسی و چند قدمی برداری

بمیرم الهی

اینم قیافه آقا بردیا موقعیکه مامان دوربین و میاره تا ازش عکس بندازه

آخه مدتی یواشکی ازت عکس میگیرم چون تا دوربین ومیبینی هر کاری که داری میکنی و بی خیال میشی و میای سراغ دوربین و اینم چهره شما وقتی من بهت دوربین و نمیدم

البته خوب شد که اینجوری از دندونتم که تازه در اومده عکس داری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

مامان کوروش
24 خرداد 91 7:41
سمانه جون ماشا... بچه ها خیلی باهوش تر از اونی هستن که ما فکر می کنیم عزیزم منبعد دوربین دستت باشه از شاهکارهای گل پسری مون تند تند عکس بنداز جیگرت رو با اون مدل اب ماء الشعیر خوردنت کوروش هم عاشقه ماءالشعیره همین طوری هم می خوره اخم نکن اخه پسملی
هدیه خدا- فریماه
24 خرداد 91 9:36
الهی چه پسر باهوشی.جااااان آب خوردنش با بطری.
مامان احسان
24 خرداد 91 10:47
سلام خوشگل خاله فدای اون دندونات نانازی
مامان ریحان عسلی
24 خرداد 91 11:41
سلام هشتمین مرواریدت مبارک بردیا خوشگله ای جونم آدم تو کاره این وروجکا می مونه بخدا خدا نگه دارش باشه برات چه کفشای نازی شیشه سر کشیدنشو نیگاه
مامان مهبد كوچولو
24 خرداد 91 14:08
سلام . ماشا ا... خدا واست نگهش داره . موش موشي رو ببوسين . من برديا جان رو خيلي دوست دارم . گهگاهي بهش سر ميزنم . وقت كردين پيش ما هم بياين با اجازتون ما شما رو با اسم برديا جون لينك ميكنيم
امیر
24 خرداد 91 14:16
www.bomr.blogfa.com www.bimepasargad.mihanblog.com بهترین سرمایه گذاری برای آینده فرزندان شما
مهسا مامان مرسانا
24 خرداد 91 17:47
عزیزم مبارم باسه قربونت برم که روز به روز خوردنی تر میشی دوست دارم عزیزمممممممممممم بوسسسسسسسسسس
مهسا
24 خرداد 91 19:07
دورت بببببببببببببببگردم
ثمین
24 خرداد 91 20:02
خاله نفس
26 خرداد 91 16:47
سلام/ ببخشید من با کلی تاخیر اومدم/ اما همه ی پست ها رو خوندم حتی یه "واو" هم جاننداختم/ عکساروهم یه بار که نه 10بار دیدمو ذوق مرگ شدم بخدا آخه پسر تو چرا انقده نازی هان/ همه خستگیم در میره وقتی میبینمت سمانه جونم باورت میشه من این پسر طلات رو میبینم تازه به قدرتِ خدا پی میبرم همش میگم هزززززززززززززززززززززززززززار ماشالااااااااااااااااااااااااااااااااااا ببین خدا چه کرده خلاصه که مشغول الضمه ای اگه از طرف من ماچش نکنیو نچلونیش گفته باشم بردیا کوشولو اگه چیزی از عشق و عاشقیو این حرفا سرت میشه میخوام بگم که خاله عاشقته به مقداساتم قسم که عاشقته
نفس
28 خرداد 91 14:40
عاشقتم
عمه کورش
28 خرداد 91 20:54
چه گل پسری شدی شما بردیا جون دندوناتم خیلی خوشگل و بانمکه!
مامان عرشیا
29 خرداد 91 22:52
ماشاالله به این گل پسر روزبه روز خوشگلتر میشه آخه مو قشنگ
تارا
30 خرداد 91 10:58
سلام مامانی ممنون از حضورتون واسم دعا کنید دیگه بریده ام!
mami neda
30 خرداد 91 23:53
سلام سلام ای قربون این جیگرررررررررررررر طلاااااااااااااااااا من که عاشقشممممممم با اون عکسای خوشگلش بوووووووووووووووووووووووس جوجوی ناز نازیییییییییییییییییییییییییییییی
رایکا(پوسترساز)
31 خرداد 91 17:28
سلام مامان سمانه من رایکا هستم اگه دوس دارید از کودک گلتون عکس های رویایی داشته باشید به وبلاگم یه سری بزنید فرقی نمیکنه با چی عکس بگیرید رایکا اونو به یه عکس رویایی تبدیل میکنه امتحانش ضرری نداره دیدنش هم خالی از لطف نیس پذیرش انواع سفارش: طراحی پوستر رویایی همراه با روتوش طراحی پوستر برای تمامی سنین طراحی کارت تولد با عکس کودک شما طراحی کارت پستال با عکس کودک شما طراحی عکس رومیزی متناسب با رنگ دلخواه و دکور شما و... به همراه مشاوره ی رایگان برای عکاسی و ژست و ... با قیمت کامل استثنایی هر پوستر 1500 تومان پس منتظر چی هستید؟؟ رایکا در خدمت شماست
آدرینا
1 تیر 91 0:15
سلام به بردیاخان.دندونات مبارک. خوشحال میشم از وب من دیدن کنید.
مهسا
1 تیر 91 21:02
دلم برات یه ذره شده

خوب اگه راست میگی چرا دیر به دیر میای پیشم؟
رومینا
2 تیر 91 0:58
سلام مامان سمانه ولی خدای من باورت نمیشه سمانه جون من عمه شدم امشب بهم خبر دادن که دارم عمه میشم دارم میمیرم از خوشحالی عزیزم نمیدونی چه حسی دارم فقط دلم میخواد جیغ بکشم راستی چقدر گل پسرت بزرگ شده قربونش بشم خیلی ناز شده فداش بشم مراقبش باش عشقم یک دنیا دوستت دارم
asalnini
3 تیر 91 11:09
سلام. ببخشید من یه سری راهنمایی میخواستم در زمینه خرید سیسمونی وهیچ کس بهتر از شما مامانا نیست که به عینه تجربه داشته اید والبته تجربه نزدیک. جهت خرید سیسمونی نوزاد( سری کامل:تخت پارک - کریر - کالسکه - روروئک - صندلی غذا - صندلی ماشین و ساک) و لوازم بهداشتی. شما چه مارکی پیشنهاد میدید وراضی بودید؟البته علاوه بر کیفیت و جنس تنوع رنگ وشکل ظاهر هم مد نظره. اطلاعات که تا به امروز از منابع مختلف جمع شده. مکسی کوزی شیک و قشنگه اما گرونه. حدودای 700 - 800 تومان میشه. مادر کر هم خوبه ولی متاسفانه الان همش چینی ه ولی اصلش انگلیسیه و عالیه. قیمتش از مکسی کوزی کمی ارزان تره. (لباساش عالیه و حرف نداره ... حتی چینیش) در رده سوم، گراکو و فارلین خوبه و از لحاظ قیمت مناسب تره . (اما ایمنی مکسی کوزی و مادر کر رو نداره) مامالاو بی کیفیته. خوشحال میشم اگه امکانش باشه اطلاعاتی در اختیار من بذارید. والبته اگر بصورت تلگرافی جواب بدید. ممنون میشم.
مهسا
3 تیر 91 16:44
سلام عزیزم .میشه عکس جدید بزارید
مامان بهار
5 تیر 91 12:33
عزیزم نانازم که شما میتونی رو پاهات وایسی و تاتا کنی امیر علی جونی هم دندوناش داره با فاصله در میاد نیست الان دندون پزشکی ها الان خیلی قیمتاشون مناسبه
رایکا(پوسترساز)
8 تیر 91 9:22
سلام من رایکا هستم اگه دوس دارید از کودک گلتون بردیای عزیز عکس های رویایی داشته باشید به وبلاگم یه سری بزنید فرقی نمیکنه با چی عکس بگیرید رایکا اونو به یه عکس رویایی تبدیل میکنه امتحانش ضرری نداره دیدنش هم خالی از لطف نیس پذیرش انواع سفارش: طراحی پوستر رویایی همراه با روتوش طراحی پوستر برای تمامی سنین طراحی کارت تولد با عکس کودک شما طراحی کارت پستال با عکس کودک شما طراحی عکس رومیزی متناسب با رنگ دلخواه و دکور شما و... به همراه مشاوره ی رایگان برای عکاسی و ژست و ... با قیمت کامل استثنایی هر پوستر 1500 تومان پس منتظر چی هستید؟؟ رایکا در خدمت شماست
مامان بهار
15 تیر 91 12:14
یه سلام کپل مپل واسه سمانه جون و بردیای نازنینم دلم واستون تنگ شده بود امیر علی هم مثل بردیا به من اجازه نمیده ک به کاری برسم جز خودش بهمون سر بزن