بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

دردونه های مامان

سلام پسرم مامان عاشقته

مسافرت

1391/3/19 5:00
نویسنده : مامان سمانه
8,685 بازدید
اشتراک گذاری

فدای تو بشم 

سلام عزیز دلم

بزار برات بگم که روز به روز شیرینتر و باهوشتر و کنجکاو تر میشی و با کارات کلی مامان و سوپرایز میکنی

راستی یادم رفته بود بگم که واکسن یک سالگیت راحترین واکسن و بی آزار ترین بود

که از این بابت خیلی خوشحالم و شما حتی بعد از یک هفته هم تب نکردی

تو این روزها خودت به راحتی آب میخوری یعنی کافیه مامان لیوان آب بده دستت خودت آب میخوری کاملا" مستقل که این برام خیلی قشنگه

کافیه در مقابل کار خاصی که انجام میدی اعتراض کنیم اول اینکه با زبون خودت از خودت دفاع میکنی و همون کار و با خنده تکرار میکنی یعنی برام لذت بخشه وبه کارت ادامه میدی مخصوصا" در مقابل بابا بهمن

کاملا" و معمولا" بدون تکیه گاه یا کمک روی پاهات می ایستی اونم به مدت طولانی

گهگاهی هم چند قدمی راه میری و میوفتی زمین

وقتی هم برای رسیدن به چیزی عجله داشته باشی و سطهای راه میشینی و چار دست وپا میری تا زودتر برسی

چند روز هم هست یکسره انگشت اشارت و  و مثلا" میزاری رو بینیت و میگی هیس هیس

اما بیشتر انگشتت اشتباهی میره تو دهنت

قربونت بره مامان که اینقدر ناز و عزیزی

لنگرود

 قربون قدمهات

عزیز دلم همش دوست داری رو پاهات وایسی

عشق مامان

 

عشقهای من

عزیزم

همیشه بخندی

مامان فکرشو نمیکرد اینقدر عاشق دریا باشی

اگر بابا نگهت نمیداشت کلا" میرفتی تو آب

بردیا گلم

ساحل رامسر

نفسم

مامان جان خیلی بهمون خوش گذشت با اینکه زیاد نبود اما  تاثیر گذار بود

از جاده قزوین رفتیم و از چالوس برگشتیم هوا خیلی عالی بود

و شما مثل یه آقای محترم اصلا" مامان و توی راه اذیت نکردی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان طاها
19 خرداد 91 11:13
همیشه خوش و خرم باشی عسیس خاله. آفرین به این آقا بردیای زبر و زرنگ .
مامان طاها
19 خرداد 91 11:14
نیگاش کن چه کیفی میکنه تو آب.
هلیا
19 خرداد 91 12:12
lممنون عزیزم که نظرتو دادی. انشالله نی نی منم مثل بردیا خوشج و ناز بشه.خیللللللللللللللللییییی جیییییییییگره.
هدیه خدا- فریماه
19 خرداد 91 15:37
چه پسر شیرینی. ایشاله همیشه به سفر وشادی بردیا خان.
مهسا مامان مرسانا
19 خرداد 91 17:13
عزیزم جیگر خاله همیشه به مسافرت وگردش........
تارا
20 خرداد 91 0:18
اون نظر رو تایید نکنید یادم رفت خصوصی بزنم
عسل
20 خرداد 91 8:13
خيلي خوشگله اين ني ني ما . ماشالله مرسي كه سر زدي . منم به يادتم
مامان احسان
20 خرداد 91 8:53
سلام نانازی قربون اون خنده های شیرینت ایشالله همیشه به گشت و گذار
مامان کوروش
20 خرداد 91 13:12
ای جانم ببین چه عکس لختی انداخته آخه افرین به این پسما اقا که مامانش رو اذیت نکرده
مامان مارال فرفری
20 خرداد 91 14:26
جانم چقدر نازه....................خدا نگهش داره راستی با اجازه لینکت کردم
mami neda
20 خرداد 91 19:24
سلامممممممممم جیگرررررررررر خوبیییییییییییی خوشگلممممممممممممممممم وای جیگرتوووو برم من نفس قربونت برم که راه رفتن و ایستادن یاد گرفتییی بووووووووووووس عزیزممممم
نسترن(مامان نیروانا)
21 خرداد 91 9:18
وای الهی قربونت برم که اینقدر شیرینی خاله جون....مامانی دلم میخواست اونجا کنار دریا بودم حسابی گل پسرتو میچلو ندم....دوست دارم هزااااااااااازتا عزیزم
تارا
21 خرداد 91 11:40
سلام ممنون از حضورتون واسمون دعا کنید با افتخار لینک شدید
مامان ریحان عسلی
22 خرداد 91 10:43
یه صفحه بزرگ مثه تبلیغ بالای وب هست افتاده بود روی پست بالایی و نتونستم روی نظراتت کلیک کنم ، باید از اکسپلوور می رفتم که حوصلم نشد !!!
مامان بهار
23 خرداد 91 23:49
عزیز دلم بردیا امیدوارم همیشه کنار مامان و بابا شاد و سرزنده باشی مامانی میگن اینقده خوردنی شدی ،،من که دستم بهت نمیرسه به مامان جون میگم از طرف من
مامان اراد
29 خرداد 91 18:18
ای جااااااااااااانم عزیزم مرسی مامانی مهربون از نوشته هات عسلم و ببوس اسپند یادت نره
سجاد
12 فروردین 92 13:40
با یه خاطره ی تفریحی از سجادکوچولو آپممممم