بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

دردونه های مامان

سلام پسرم مامان عاشقته

حسابی شیطون شدم

1390/12/28 2:47
نویسنده : مامان سمانه
1,322 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

به همه دوستان و مامانهای گلشون

من اومدم

میدونم خیلی دیره اما خوب من بااجازتون هیچ وقت خالی برای مامانم نمیزارم

تازشم نزدیک سال نو و مامانم کلی کار داشت که باید انجام میداد و مرورگر کامپیوترم ایراد داره

منم که میدونید اصلا" دوست ندارم مامانم تنهایی بشینه پای کامپیوتر دوست دارم باشم و تو کار تایپ کمکش بدم اما خوب نمیدونم مامانم چرا نمیزاره منم بنویسم

از دست مامان بد و سخت گیر

خوب منم به جاش تلافی میکنم و همه حواسم هست تا بدون من نره سمت کامپیوتر

حالا الانم نمیدونم چطوری زیر آبی رفته و اومده فکر کنم با بابا بهمن دست به یکی کردن و سر من و یه جایی گرم کردن و مامان بدون اجازه من اومده سراغ کامپیوتر

یکی طلبت مامان

 

بازم منو پیچوندی

به هر حال با اجازه آقا بردیا

خوب حالا من بگم از این بردیای شیطون و بلا

آقا پسملمون واقعا" دیگه دلش میخواد راه بره یعنی هر جوری شده باشه سعی میکنه بره و همه چیز و وارسی کنه

عزیز دل مامان اینقدر باهوشه که میدونست این چند وقت مامانش کلی کار داره همیشه مواقعی بیدار میشد که مامان کاراش و تا حدودی انجام داده یعنی با مامان یه جورایی همکاری میکردی مرسی پسر گل فهمیده مامان

تازه دندون چهارم گل پسری هم در اومد مبارکش باشه

ولی عزیز دلم خیلی اذیت شدی به جاش معمولا" بدون پوشک بودی و همه جا از خودت رد میزاشتی البته فرشمون قالیشویی و رو فرشی حسابی مورد لطف شما قرار گرفت

دندون چهارم

گل مامان فکر کنم این مطلب آخری باشه که تو سال 90 برات میزارم تا الان

4 تا دندون داری

کاملا" چار دست و پا همه جا میری

به کمک مبل و در و دیوار و کابینت و میز همه جای خونه سر پا میچرخی

بابا میکنی و وقتی مامان بخوای با گریه میگی ماماما

دسی دسی میکنی

تا موزیک پخش میشه یا بابا یا هر کس برات بخونه سرت و این ور انور میکنی و دست میزنی مثلا" داری میرقصی و نانای میکنی

وقتی میگم مامان و بوس کن دهنت و باز میکنی میزاری روی صورت مامان اینجوری مامان بوس میکنی

اونم فقط مامان

کاملا" به مامان وابسته ای البته اگه خاله ساعده نباشه وگرنه مامان و نمیشناسی و اون میشه مامانت

و گریه میکنی که فقط بغل خاله باشی تنها کسی که به مامان ترجیح میدی خاله ساعدس

یه جوره عجیبی به هم علاقه دارید که من حسودیم میشه دعوات میکنم که پس مامان چی؟

تازه رفتیم کمک خاله برای خونه تکونی وشما کلی بهت خوش گذشت

با کالسکه با هم میریم بیرون و شما هم به همه جا سرک میکشی و بهت خوش میگذره الته اگه خوابت نیاد وگرنه دوست داری بغل مامان باشی

فدای تو که دیگه خیلی چیزا رو تشخیص میدی و شادی میکنی یا اگه خوشت نیاد با صدات اعتراض میکنی

راستی یه چند روزیه خیلی جیغ میکشی و هر چی که بخوای و نخوای با جیغ میگی که خیلی بد

گل پسری

قربون خندهای شیرینت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مهسا
28 اسفند 90 21:54
جججججججیگرتو عسلم
مامان ریحانا
29 اسفند 90 2:31
عطر نرگس، رقص باد. نغمه شوق پرستوهای شاد.خلوت گرم کبوتران مست.نرم نرمک میرسد اینک بهار.خوش به حال روزگار.سال نو مبارک
مامان نسترن
29 اسفند 90 12:45
_________@@@@@@ _________@________@________@@@@@@ ________@___________@_____@_________@ ________@_____________@@@__________@ _________@___________________________@ __________@_______@@@@@___________@ ___@@@@@@____@@@@@@@_________@ __@_____________@@@@@@@_________@ _@_____________@@@@@@@@_______@ _@_____________@@@@@@@@_____@ _@_____________@@@@@@@______@ ___@____________@@@@@_________@ _____@@@@@_______________________@ _________@@_________________________@ _________@___________@@___________@ __________@________@@__@@@@@@@ ___________@_____@@ ____________@@@@_@ ____________________@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ _____________________@ ____________________@ عيدتون مبارك
mami neda
2 فروردین 91 3:04
سلام ای جونممممممممممممم خوبی جیگره خاله.. عیدت مبارک باشه خاله جووون دوستت دارم عزیزمممممممممممممم بوووس
مامان احسان
6 فروردین 91 9:15
سلام سمانه جون سال نو مبارک براتون بهترین هارو آرزو مندم
نانازیا
7 فروردین 91 23:08
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
نسترن(مامان نيروانا)
12 فروردین 91 19:19
مههههسا و سارا
18 فروردین 91 12:01
ققققققققققققربونت برم


خدانکنه دخترعمهای دوست داشتنی
مامان ریحان عسلی
19 فروردین 91 20:13
سلام عیدتون مبارک ایشالا که سال خوبی رو در پیش رو داشته باشید