بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

دردونه های مامان

سلام پسرم مامان عاشقته

اولین پست سال 91

1391/1/21 5:34
نویسنده : مامان سمانه
1,307 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم اولین بهار زندگیت مبارک

74001768894074846514 کارت پستال تبریک نوروز 1391

نمیدونم چی بگم فقط و فقط از خدا به خاطر داشتن و بودنت ممنونم و ازش میخوام همچین حسی و به همه اونهایی که دلشون میخواد یکی مثل تورو داشته باشن بده

سالی که گذشت یکی از قشنگترین و شیرین ترین سالهای عمرم بود تو اون سال لحظه های قشنگ و شادی و با تو داشتم که همش برام به یاد موندنیه

از اون لحظه ای که تو به دنیا اومدی و صدات و تو اتاق عمل شنیدم و من مادر شدم و تو شدی

گل پسر من

زندگی برام یه جوره دیگه شد

اونقدر شیرین که تا وقتی پدر نشی متوجهه نمیشی من چه حسی دارم و چی میگم

از وقتی تو اومدی شدی همه دارو ندار من و بابا بهمن

خونمون با وجود تو همیشه گرم و شاد

وقتی میخندی قند تو دلمون آب میشه

وقتی گریه میکنی همه کاری میکنیم که هیچ وقت گریه نکنی

وقتی مریض میشی جفتمون بی تابیم

وقتی شادی ما از خدا جز اون لحظه چیزی نمیخوایم

از وقتی کنارمونی خدا نهایت لطفش و بهمون نشون داده

پس همیشه شاکریم به خاطر داشتنت

دوست داریم نفس مامان و بابا

فدای نگات

امسال به یمن ورودت برخلاف هر سال کلی مهمون داشتیم و مهمونی رفتیم

آخه اولین سالی بود که عید خونمون بودیم و مسافرت نرفتیم

موقع سال تحویل هم خونه خودمون بودیم چون صبح سال تحویل بود شما خواب بودی

 هفت سین خونمون

اینم هفت سین خونمون

زندگی مامان و بابا

اینم دردونه خونمون

عید91

اینم بردیا و هفت سین محلمون

تو سال جدید شما خیلی پیشرفت داشتی کلی کارهای جدید انجام میدی

خودت راحت از مبل پایین میای

در تراس و باز میکنی که کلی برای من وبابا بهمن تعجب آور بود

تفنگت و میگیری دستت و با مامان بازی میکنی و هی میری دنبال توپش تا مامان شلیک کنه

لباسشویی و روشن وخاموش میکنی

دوست داری با قاشقت خودت غذا بخوری

هنوزم وقتی خاله ساعده هست با مامان کاری نداری

کاملا" میگی بابا -بب-دددد

تا موزیک باشه دست میزنی و میرقصی اونم از نوع کاملا" شاد وهیجانی

نکن میخورمت

وخبر مهم اینکه گل پسر 6 دندونه شده

تو عکس بالایی هنوز کاملا" نزده بیرون ولی معلومه از بالا داره در میاد

یه مقدار اذیت شدی ولی طبق معمول پسر خوبی بودی و مامان و اذیت نکردی

ولی مامان جان شبها خیلی سخت میخوابی جوریکه 3 ساعت تمام شیر میخوری تا خوابت ببره تازه هی دوست داری مامان جابجات کنه و شیر بخوری از این کار لذت میبری

همتون و دوست دارم

بابا بهمن بردیا و عمو داود

تازگیها که میریم بیرون سرت و از شیشه ماشین بیرون میکنی و برای همه میخندی کلی بهت خوش میگذره

بهم کلی خوش میگذره

بردیا ودیدی و خاندایی

راننده کوچولو

راننده کوجولو مامان که دوست داری همش برف پاک کن ماشین و فشار بدی و بخندی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان احسان
21 فروردین 91 8:05
سلام صبح بخیر ببوس گل پسرمونو
مامان ریحان عسلی
21 فروردین 91 17:56
سلام خوبید خوشید عید بهتون خوش گذشت ایشالا چه سفره ی هفت سین قشنگی
بابای ارشیا خان
21 فروردین 91 23:46
سلام . وبتون زیباست ولی زیبایی و معصومیت بردیا صد چندانش کرده . خداوند براتون حفظش کنه . با اجازتون به رسم یادگاری و از سر محبت یکی از عکسای دادش بردیا رو تو قسمت (دوستان خوب ارشیا ) تو وبش قرار میدم .
مامان سونیا
22 فروردین 91 8:50
وای چه خوشگل این گل پسر خدا نگهدارش باشه چقدر عکساش قشنگه به وب ما هم سر بزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید
mami neda
22 فروردین 91 19:23
سلاممممممممممممممممممممممم... ای جانمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم وای خداااااااااااااااااا هزار ماشالا به این جیگر خوشگل خوشتیپ عیدت مبارک باشه خاله جووووون.. به به چه 7سین زیباییی افرین به مامان خوش سلیقه وای دلم مخواد بخورمت موووووش من دندونای جدید هم مبارکهههههههههههه .. مامانش عکساشو که دیدم اشکم در اومد خیلی دوسش دارم بردیارو کاش نزدیکش بودم و یه دل سیر بوسش میکردم خدا حفظش کنه براتون و سال جدید پر از برکت و سلامتی باشه براتون
مهسا
22 فروردین 91 22:55
فدات بببببشم
مهسا
22 فروردین 91 22:57
فدات بببببشم::


خدا نکنه مهربون دختر