بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

دردونه های مامان

سلام پسرم مامان عاشقته

واااااااااااای دندونم

1390/12/7 5:24
نویسنده : مامان سمانه
997 بازدید
اشتراک گذاری

دندون بالایی

عزیز دلکم میدونم خیلی داری اذیت میشی مامان برات بمیره که کاری از دستش بر نمیاد

خیلی در آوردن دندون داره اذیتت میکنه

نه اینکه مامان و خسته و کلافه کنی

فقط از ناله های شبونه و بی خوابی هاته که متوجه میشم چقدر داری اذیت میشی

تو خواب همش بیقراری و دلت میخواد مامان بغلت کنه و بهت شیر بده

جوریکه مامان شبها اصلا" نمیتونه بخوابه

حالا نخوابیدن من اصلا" مهم نیست از اینکه تو درد داری ناراحتم

آخه میدونی تو این یه چند وقت که داری درد میکشی فقط یکی از دندون بالایت در اومده 

ناراحتم نکنه برای اون یکی هم این همه درد بکشی

از خدا میخوام کمکت کنه و کمتر درد بکشی

بعضی از شبها خیلی خسته میشم و زیر لبی غر میزنم اما وقتی تو بغلم آرومی و میخوابی

کلی ازت عذر خواهی میکنم و دلم میگیره که چرا اینقدر طاقتم کمه

بیچاره بابا بهمنم که درست و حسابی نمیتونه بخوابه از صدای تو بیدار میشه و همش نگرانته

ولی جدای دندونت خیلی پسر خوبی هستی البته مامان دکوراسیون خونه رو به خاطر شما به هم ریخته و خیلی چیزهارو  جمع کرده که شما راحت باشی و هر جا دوست داشتی بدون داشتن خط قرمز بری و سرک بکشی

بیچاره گوشی تلفن از دست شما یه لحظه آروم قرار نداره که یا داری میزنی تو سرش یا داری سیمش و میکشی البته این دومین گوشیه اولی سیمش قعطی پیدا کرد

هر وقتم غذا میخوری دهنت و با لباس مامان یا مبلامون پاک میکنی

تازه به خاطر دندونت که داره در میاد مامان مبادا بسوزی بیشتر اوقات بازت میذاره و شما هم کم لطفی نمیکنی و فرش و آب پاشی میکنی البته چون قراره تا چند روزه دیگه بره قالیشویی اشکال نداره راحت باش

جیگر طلا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (25)

خاله ستاره
7 اسفند 90 7:41
یک پیشنهاد خوب!!! با اضافه کردن مجله قاصدک به لینکدونی خود،در کوتاهترین زمان ،دسترسی آسان و راحتی را به مطالب آموزشی و سرگرمی تجربه کنید. کافیست یک بار امتحان کنید. با تشکر:خاله ستاره
خاله محمدماني
7 اسفند 90 8:46
چه پسرنازي، چه دندوناي سفيدي داري
مامان پارساجون
7 اسفند 90 8:53
خاله فدات با اون مرواریدات .ایشالا همشون به راحتی در بیان و کمتر اذیت شی گلکم.
mami neda
7 اسفند 90 19:45
سلاممممممممم... ای فدات شم خالهههههههههه.... ای جونم که از درد خوابت نمیبرههههه امیدوارم این مرواریدا زودتر و راحت تر در بیان تا دیگه هم شما و هم مامان مهربون شبا خوب بخوابید... عکساش خیلی بامزه و قشنگ شدن بووووس شیطون خالهههههههه
مامان طاها
8 اسفند 90 8:34
سلام عزیز خاله مرواریدهای خوشگلت مبارکت باشن.
مامان طاها
8 اسفند 90 8:35
خدایا آسانش کن.
مامان ایلیا
8 اسفند 90 9:43
خوشگلم دندون جدیدت مبارکه قدای خنده های نازت بشم خیلی خوشملی ماشالا سمانه جونم مرسی که بهمون سر میزنی منم همه اون مراحل رو طی کردم اما ایلیا بیشتر تو دندون اولش اذیت شد
مامان باران
8 اسفند 90 9:48
سلام عزيزم ، الهي قربونت بره خاله ايشاالله زودتر دوندوناي نازت دربياد ناناي من
مامان نسترن
8 اسفند 90 14:38
ای جون دلم...عزیز خاله امیدوارم زود همه دندونات در بیان تا بتونی در ارامش باشی...من میفهمم چه حالی داری سمانه جون چون نیروانا هم این روزا خیلی بی تابی میکنه
نسرین.. مامان بردیا
10 اسفند 90 0:17
ماشالله به این آقا بردیا خیلی بانمک و ماه و خوشگله... دندونات هم مبارک خاله...
مامان حنا
10 اسفند 90 7:04
سلام .....سلام بردیا جونم دندون جدیدت مبارک وقتی میخندی دلم برات ضف میره عزیزم سمانه جون از طرف من بردیا جونو ببوس
مهسا
10 اسفند 90 18:48
عسل عسل
مامان ریحانا
11 اسفند 90 1:16
سلام ایشالا مرواریدات زود از صدفشون بیرون بیآن و کمتر اذیت بشی
سمیرا
11 اسفند 90 23:31
سلام گلم . من نی نی م هنوز تو دلمه . بیا پیشم با هم دوست شیم . باشیییییییی ؟ منتظرتماااااااااااا
سمیرا
12 اسفند 90 14:24
عزیزممممممممممممم چقدر این نی نی شما عسل و خوردنی مامان سمانه من با اجازت لینکت میکنم مرسی که اومدی پیشم کاش نی نی منم زودتر به دنیا بیاد
مامان احسان
13 اسفند 90 8:37
سلام صبح بخیر
مامان احسان
13 اسفند 90 11:56
سلام سمانه جون میخواستم ازتون حلالیت بطلبم آخه فردا شب انشاالله عازم سفر به مکه هستیم خدانگهدار بردیا رو ببوس
مامان عرشیا
13 اسفند 90 16:01
بردیا دوستت دارم
مامان حسن کوچولو
14 اسفند 90 1:29
سلام عزیزم دندونت مبارک من تو رو خیلی دوست دارم خیلی وقتا به وبلاگت سر میزنم امیدوارم مامانت هر روز برات صدقه بده واسفند دود کنه
مامان طاها
19 اسفند 90 8:49
مامانی چرا پست جدید نمیزاری ما عکس میخوایم هم از بردیا هم از اون دندونهای خوشگلش. زود باش دیگه.
mami neda
21 اسفند 90 0:01
دلتنگتمممممم موش موشک
مامان نسترن
23 اسفند 90 12:09
واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه / چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو / چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو
مامان طاها
23 اسفند 90 16:33
یه سوزن دو سوزن سه سوزن دوستت دارم بزار همه بسوزن. چهارشنبه سوریتون مبارک.
مامان نسترن
25 اسفند 90 12:33
این گلهای بهاری تقدیم به شما....مامانی چرا اپ نمیکنی...دلمون واسه جیگر طلا تنگ شده
مهسا
25 اسفند 90 12:54
لطفا عکس جدید