بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

دردونه های مامان

سلام پسرم مامان عاشقته

ماه9+ماه9

1390/11/26 4:18
نویسنده : مامان سمانه
8,356 بازدید
اشتراک گذاری

میخورمت ها

عزیز دلم 9 ماه مهمون دل مامان بودی

و حالا 9 ماه که شدی عزیز دردونه خونمون


دوتا 9 ماه که با همیم

مامان خیلی دوست دارها

هر وقت نگات میکنم نگام میکنی و برام میخندی

یا اینکه دستات و برام باز میکنی تا بیام بغلت کنم 

وقتی خوابی میام بغلت میکنم بوست میکنم نوازشت میکنم و تو هم میفهمی و گوشه لبت یه لبخند کوچولو میشینه یعنی مامان من حواسم هست و دارم لذت میبرم اون موقعس که محکم فشارت میدم و تو چیزی نمیگی و کاملا" با احساس امنیت سنگین میخوابی 

وقتی هم خوابت طولانی میشه درسته به کارام میرسم اما دلم برات تنگ میشه و بهونت و میگیرم

از 4 ماهگی اسمت و میشناسی و هر کس صدات میکنه برمیگردی اما گاهی شیطونیت گل میکنه و هر چی صدات میکنم اهمیت نمیدی و بعد از چند بار یه باره برمیگردی و میخندی و اینجوری با مامان بازی میکنی و بازیگوشیت و به رخم میکشی

هر وقت نگات میکنم به خاطر داشتنت خدا رو هزار بار شکر میکنم و از خدا میخوام همچین حسی و به همه زنها بده که ندیدم حسی و قوی تر و قشنگ تر از حس مادری و مادر بودن

عزیز دل

قربون نگات

پسر نازم مدتی کارت همین شده که با کمک اسباب اثاثیه خونه و یقه مامان سر پا وایسی و همه خونه رو دور بزنی وهمین که صدات میکنم بر میگردی مامان و نگاه کنی اگه حواست نباشه یهو سقوط میکنی البته این مال ماه پیش بود الان دیگه کاملا" تعادلت و حفظ میکنی و حواست هست و هر وقت قرار بیوفتی بغض میکنی و با گریه میگی ماماماماما

یعنی بیا تا نیوفتادم

فدای لوس شدنت

یادت باشه من همیشه قربونت میرم ها

فدای تو که هر وقت دلت بخواد مامان بغلت کنه اینجوری خودت و لوس میکنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان طاها
26 بهمن 90 8:17
نه ماهه شدنه پسره گلمون مبارکش باشه.
مامان طاها
26 بهمن 90 8:17
وااااای خندیدنشو ببیند چقدر شیرینه.
مامان طاها
26 بهمن 90 8:18
آفرین به این پیشرفت هات چشم حسود بترکه.
مامان طاها
26 بهمن 90 8:18
تو عکس آخر خیلی با مزه شدی عزیزه خاله اگه اینجا بودی حتمآ میخوردمت.
mami neda
26 بهمن 90 8:46
سلامم الهی فدات خاله جون چقدر ناناسی توووووو عکسها عالی شدن
mami neda
26 بهمن 90 8:46
سلامم الهی فدات خاله جون چقدر ناناسی توووووو عکسها عالی شدن
مامان احسان
26 بهمن 90 8:48
سلام سمانه جون ممنون که عکسهای جدید گلتو گذاشتی هر دو تونو میبوسم
مامان پارساجون
26 بهمن 90 14:07
سلام 9ماهگیت مبارک پسر نازم.من شمارو با افتخار لینک کردک خوشحال میشیم به ما سربزنید.منتظرتونیم
مهسا
26 بهمن 90 20:51
مواظب باش یه دفعه نیام بخورمت
مامان ماهور
27 بهمن 90 10:12
سلام عزيزم نه ماهگيت مبارك مرسي كه به ما سر زدنين
مامان ریحانا
27 بهمن 90 10:38
سلام 9 ماهگیت مبارک بردیا خوشگله اسفند یادتون نره ببخشید با تاخیر اومدم پیشتون مرسی که به ما سر زدید
مامان آیهان جون
28 بهمن 90 10:21
الهی، فدای شیطنت هات بردیای خوش خنده خاله. 9 ماهگیت مبارک نازنین
مامان نسترن
28 بهمن 90 11:11
مبارک باشه شیرین خاله..امیدوارم همیشه شاد باشی و بخندی
خاله نفس
28 بهمن 90 18:04
من در عجبم اگه گفتین چرا چطوری ممکنه پسر طلایی به این نازی رو توی این 9ماه هنوز کسی نخوردتش مامانی پسر گلتونو ببوسین هزارماشالا کلی لذت بردم عکساشو دیدم
مامان نسترن
28 بهمن 90 20:35
عععععععععععاشقتم عزیزم...صبح نتونستم عکسای خوشگلتو ببینم.الان دیدم وکلی هم لذت بردم.الهی همیشه سالم باشی
سپیده
28 بهمن 90 21:45
ما شالله به این گل پسر. کی بشه دختر منم 9 ماهش بشه و از زیر دست و پا بیرون بیاد.
مامان احسان
29 بهمن 90 9:10
سلام عزیزم عزیزم ممنون شما هم گلمونو ببوس دوستتون دارم
مامان عرشیا
3 اسفند 90 12:43