بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

دردونه های مامان

سلام پسرم مامان عاشقته

موهام و کوتاه کردم

1390/11/30 4:43
نویسنده : مامان سمانه
4,952 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز جمعه خوبی بود برامون بابا بهمن میخواست بره فروشگاه ما هم باهاش رفتیم این چندمین باری بود که رفته بودی فروشگاه بابا بهمن

خاله ساعدینا هم اومدن اونجا تا بتونن تو رو ببینن آخه زود به زود دلشون برات تنگ میشه

از اونجا هم شما بابا بهمن رفتید سلمونی البته مامان هم اومد فیلم گرفت تا اولین کوتاهی موی شما یادگاری بمونه

بماند هر کس اونجا بود یه کاری میکرد تا شما حواست پرت بشه و آقای ارایشگر کارش و درست انجام بده البته شما خیلی آقا تر از این حرفها بودی و اصلا" گریه نکردی

مثل یه جنتلمن واقعی

ولی مامان جان قبلا" خوشگل تر بودی موهات کوتاه شد یه جوری شدی

مامان قربون زشت شدناتم برررررررررررررررره

فدای تو عشق مامان

اینجا داریم از خونه میریم موهات و کوتاه کنی بابا بهمن ازت عکس گرفت

دورت بگردم

پسر ناز مامان

اما پسرمون اجازه نداد براش پیشبند سلمونی ببندن و روی صندلی نشست

 

عزیز دل

همه زندگیم

مرد مامان

شاگرد سلمونی قفس قناری و آورد که مثلا" سرت و گرم کنه خبر نداشت آقا پسرمون مرد شده و از این چیزها نمیترسه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان ریحانا
30 بهمن 90 11:12
مبارکه عزیزم کاشکی عکس قبل و بعدشو میذاشتی
مامان ایلیا
30 بهمن 90 16:12
سلام چه نازه پسملتون ماشالا چه خوردنیه فکر کنم از زیباترین پسرهای نی نی وبلاگه بوسسسسسس
مامان ایلیا
30 بهمن 90 16:12
یادم رفت اسپند یادتون نره
مامان عرشیا
30 بهمن 90 18:56
مبارکت باشه عزیزم انشاا... سلمونی دامادیتو ببینیم.
mami neda
30 بهمن 90 19:47
سلامم... ای جونمممممممممممم عزیزم مبارکههه.. عکسهاشو نگاه ای جون:
مامان احسان
1 اسفند 90 8:49
سلام سمانه جون تورو خدا عکسهای لخت پسرمونو نذار چشم میخوره قربون اون ناز و اداش بشه خاله میبوسمتون
هلیا
2 اسفند 90 0:19
سلام.خدا بردیا کوچولو رو حفظ کنه. ماشالله خیلی خوشکل و با نمکه.حتما واسش اسفند دود کنید.با اجازتون لینکتون کردیم
مامان نسترن
2 اسفند 90 9:42
نازیییییییییییییی...عروسکم.میدونی چند تا دوست دارم...دلم با دیدنت ضعف میره عزیزم
مامان حنا
3 اسفند 90 4:51
ای جونم عزیزم خدا برات نگهش داره ماشالله خیلی نازو دوست داشتنیه اسپند یادت نره از طرف من هم ببوسش
مامان امیر مهدی
3 اسفند 90 8:06
سلام ماشالا پسمل نانازی دارین اگه افتخار بدین امیر مهدی جونو به جمع دوستان بردیا جوووون اضافه کنید اگر مایل بودین منم لینکتون کنم واسم کامنت بزارین
مامان نسترن
3 اسفند 90 9:28
مهسا مامان مرسانا
3 اسفند 90 13:00
خیلی با نمکه
مامان ریحانا
3 اسفند 90 13:03
سلام مرسی از اینکه مارو لینک کردید شما هم به جمع دوستای خوبم پیوستید
مهسا
3 اسفند 90 20:45
پسرمون خیلی ام خوشکل شده::

\\

تو تعریف نکنی کی تعریف کنه دختر عمه جون
فرناز مامان ایلیا
6 اسفند 90 1:06
ای جانم مبارکش باشه... کم پیدا شدین...سر نمیزنین....
مامان اراد
6 اسفند 90 13:45
ای نااااااازم چقدر ماشالل با حالی تو انشاالله سلمونیه دومادیت قربونت برم من جیگر طلا ی سفید بلوری دلم میخواد ی بوس گازی از لپات بگیرماین بوس اینم دندون باهم میشن بوس گازی
شادي
9 اسفند 90 14:37
عزيـــــــــز دلم