بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

دردونه های مامان

سلام پسرم مامان عاشقته

تولد 2 سالگی

1392/2/29 5:12
نویسنده : مامان سمانه
7,532 بازدید
اشتراک گذاری

(

تو وجودت واسه من یه معجزه ست
مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه
روز میلاد قشنگت می مونه
توی تقویم دلم تا همیشه


زیبای من

پسرم

عزیزم

سالروز دو ساله شدنت رو تبریک میگم

 

با هر پیشرفت تو ما برایت ذوق کردیم با خندیدنت خندیدیم و با گریه ات غمگین شدیم.با تو راه رفتیم و خندیدیم و با هم همکلام شدیم و بهتر حرف های هم رو فهمیدیم.

پسرنازنینم مامان خیلی خوشحاله که پسرش یکسال بزرگتر شده .توانایی های بیشتری داره توی حرف زدن ، فکر کردن ، بیان احساسات و خیلی چیزهای قشنگ دیگه .خدارا شکر می کنم از داشتن گلی مثل بردیا خدایا ممنون از اینکه نعمتی به این بزرگی رو به ما عطا کردی .

 

الهی مامان قربون تو بره که شمع دو سالگیت و فوت کردی

اونم چند بار و با چه ذوق و شوقی

عزیز مامان امسال نتونستم مثل پارسال برات مهمونی بگیرم اما با این حال مایه مهمونی کوچیک خونوادگی بگیرم که زد و شما دوهفته قبل از تولدت آبله مرغون گرفتی اونم با چه شدتی همه تنت شده بود تاول

مامان بمیره پنج روز تب کردی قبل از اونم یه سرماخوردگی شدید داشتی که به خاطر اونم چند روزی تب داشتی حسابش و بکن دیگه ازت چی میمونه. خیلی ضعیف شدی اما خداروشکر اون دوره بد و به سلامتی گذروندی و خیال من و خودت و از بابت گرفتن آبله مرغون راحت کردی

شب تولدت عمه زهرا و عمه نرگس اومدن خونمون و عمه برات کیک تولد گرفت و همینجوری شد جشن دو سالگی شما

مامان شرمندس که نتونست تولد امسال برات کاری کنه

عزیز دلم که اول مهمونی همینجوری ماتت برده بودو بی حوصله بودی

 

آرشام  (همونیکه ازش آبله مرغون گرفتی)بردیا و ریحانه

 

 

 

بابا بهمنم چشم مامان و دور دیده و از کیک تولدت به دهن آبجی هم زده

 

اینم کیکت که از اولش توسط انگشتهای نازنینت ناخنک زده شده

بردیا و فائزه دختر عمه مهربون و دوست داشتنی

مامان جان خیلی وقت بود که میخواستم برات بگم اما نشد ولی بدون فائزه از زمانی که تو تو شکم مامان بودی تا الان همه جوره مراقب شما بوده جوریکه وقتی اون باشه از پوشک کردن گرفته تا غذا دادن و مراقب شما بودن و بازی کردن همه رو فائزه برات انجام میده حتی شبی هم که مامان به خاطر به دنیا اومدن آبجی بیمارستان بودم فائزه مراقب شما بود جوریکه من به شوخی بهش میگم مامان فائزه

دختر عمه مهربون من و مامانم ازت ممنونیم به خاطر این همه لطف

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان احسان
13 خرداد 92 7:43
سلام سمانه جان مبارکه تولد گل پسر الهی قربونش بشم که اینقدر ضعیف شده قربون اون لبهای نازش که غنچه شون کرده و قربون این آندیا کوشولوی خوش خنده ایشالله سالیان سال سالم و خندون باشید
مامان ایلیا کاکل زری
13 خرداد 92 14:26
سلام وصد تاسلام عزیزم چه خوب شد اومدین واقعا دلتنگ بودیم تولد نازدونه مبارکه ماشالا به اندیا چه شیرین شده خدا حفظش کنه
مهسا
14 خرداد 92 19:56
الهی قربونتون برممممممممممممممم
مامان سارا
16 خرداد 92 18:46
2ساله شدنت مبارک فرشته ناز انشالا تولد 120 سالگی عزیزم
مامان سارا
16 خرداد 92 18:46
خواند زبان دلم ثنای محمد(ص) ماند خرد خیره در لقای محمد(ص) دیده دل، جام جم به هیچ شمارد سرمه کند گر زخاک پای محمد(ص) عید مبعث بر شما و خانواده محترمتان مبارک
مامی ندا
19 خرداد 92 23:02
سلام سلاممممممممممم 100 تا سلام تولده گل پسرمون مبارک باشه ایشلا 120 ساله بشه عزیزم عکساشوو دیدم لذت بردمممممممممم ماشلا به هر دوشون و مامان خوشگلشون دوستتون دارم
مامان شايان و پرنيا
20 خرداد 92 12:20
مبــــــاركه عزيز دلم 120 ساله بشي الهي
سحر
20 خرداد 92 22:45
بردیا و آندیا هردوشون عشقن دوسشون دارم
مامان مهبد كوچولو
29 خرداد 92 9:10
عزيز من ، گل من ، تولدت مبارك . ايشالله كه هزار ساله شي مرد كوچك . اميدوارم كه هميشه سرحال و شاداب و پر خنده زير سايه ي مامان و باباي مهربونت جاويدان زندگي كني . ببخش كه دير اومدم واسه تبريك ، ؟آخه مامان سمانه كمتر مياد اينجا رو آپ ميكنه ما هم دير به دير خدمت ميرسيم . به هر حال ببخش عزيزم
مامان سارا
2 تیر 92 16:42
بر مهدی و آن هاله نورش صلوات/ بر خال لب و جام ظهورش صلوات/ بی پرده همه انس و ملک می گویند/ بر سال و مه و وقت ظهورش صلوات/ ولادت حضرت صاحب الزمان(عج) بر شما و خانواده محترمتان مبارک
مامان سارا
6 تیر 92 2:12
سلام دوست عزیزم النا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم اگه امکانش بود بهش رای بدید،کد 138 به شماره 20008080200 پیامک کنید.متشکرم (elenanaz.niniweblog.com)
مامان بهار
7 تیر 92 15:29
جوووووووووووووون عزیزم تولدت مبارک آندیا جونی چی کار میکرد تو تولد عسلین شما جوجوا ماچ ماچ مامانی خسته نباشید
مامان بهار
7 تیر 92 15:30
سلام عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 230 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یا به دوستاتون هم بگید ،،یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نیlمیتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس
مامان ریحان
7 تیر 92 23:24
سلام تولدت مبارک با کلی تاخیر ایشالا 120 ساله شی
مامان بهار
8 تیر 92 1:44
اصلاحیه مهم مهم مهم کد امیرعلی جون 230 هستش اگه تو پیامی که واستون فرستادم چیز دیگه ای قید شده در جریان باشین بازم ممنون
مامان احسان
9 تیر 92 8:22
سلام سمانه جان ممنون از لطفت
مامان بهار
9 تیر 92 23:13
ممنون سمانه جونم مرسی عزیزم
مامان بهار
9 تیر 92 23:14
میگم سمانه جونم ی چیزی رو دقت کردی؟؟؟؟ چقدر لبهای وروجک من و وروجک تو خوردنی هستش من هر وقت این دوتارو میبینم دلم میخواد گاز بگیرم لبهاشون رو
مامان بهار
9 تیر 92 23:17
امیدوارم تو بیست سالگی تو و پسری دوتا دوست خیلی خوب واسه هم باشین دوستون دارم حالا شاید تازه قسمت شد فامیلم شدیم باهم آندیا جون عزیزمه
مامان بهار
13 تیر 92 16:16
الهی که من فدای اون عروس نازنینم بشم من واقعا از ته قلب میگم جزو مادر شوهرایی میشم که عروس عاشقشونه http://pestonakabi.niniweblog.com/post37.php این پست رو بخون آخه من خودم یکی دارم که عاشقشم میخوام مثل اون باشم هرکار شوهرم میکنه باهام بخاطر خوبیهای اون میبخشم
مامان بهار
13 تیر 92 16:16
نفس من عروس من کی میاد این وری زیارت ؟؟؟ که من هم زیارتش کنم ؟؟؟؟؟
مامان باربد
17 تیر 92 15:41
تولدت مبارک آقا بردیای گل سلام مامی مهربون.آقا باربد ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشیم بهش رای بدید فقط کافیه کد 530 رو به عدد 20008080200 اس بدید.باربد خوشحال میشه اینکارو واسش بکنید.عکسش هم تو وبلاگش هست دوست داشتید ببینید.ممنون
مامان بهار
17 تیر 92 17:23
امیدوارم که هر چه زودتر قسمت بشه عزیزم من که همسری بیشتر از اینکه اینجا پیش ما باشن اونجان الان بیست روز شده که نیومده چی بگم والا ،،، زندگیه دیگه تهرانید دیگه عزیزم مگه نه ؟
مامان ایلیا کاکل زری
20 تیر 92 16:45
سلام عزیزم خوبی گلم میدونم اصلا وقت نمیکنی بیای اما ما که دلمون لک زده واسه عکسا و ماجراهای بردیاو اندیا خیلی محکم ببوسشون و زودتر بیا در ضمن خصوصی داری؟؟؟؟؟؟
مامی کوروش
22 تیر 92 0:20
سمانه جونم روزی که این چند تا پست رو پیش نویس کرده بودی اومده بودم که خب چیزی نبود . الان اتفاقی اومدم و عکس های خوشگل بردیا و اندیا جوون رو دیدم . شرمنده که زودتر نیومدم . من کمی فقط کمی الزایمر دارم! خدا رو شکر همه تون خوب و خوشید . تولد گل پسرمون هم مبارک باشه . انشا... همیشه سلامت باشه و دیگه مریض هم نشه عزیزمممم
پگاه
22 تیر 92 15:21
سمانه جون تولد پسر قشنگت رو تبریک می گم ، فداش بشم که روز به روز بیشتر تو ئل ما جا واز می کنه الهی دومادش کنی عزیزم راستی دخملی هم ماشالله به جونش خیلی نانازهه هاااااااا اگه خواستی علووسش کنی زودی منو خبر کن ، اووووکی ؟ از طرف من هر دوشون رو ببوس
خاله ساعده
24 تیر 92 5:22
خاله به قربونت بره عزیزم تولدت مبارک شیرینم فدای اون فوت کردنت بشم که همه ی کارات اینقدر با نمکه