بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

دردونه های مامان

سلام پسرم مامان عاشقته

بازیهای دونفره

1393/4/29 4:19
نویسنده : مامان سمانه
3,988 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزای دلم که دارین آروم آروم قد میکشین و من به عشق شما استوارتر

به خدا عاشقتونم

گل دخترم خیلی خیلی قشنگ حرف میزنه خیلی شیرین زبون و ملوس شده چند وقت پیشم چار تا دندون تخت با هم در آورد و بعد از اون عزیز دلم خیلی آروم تر شد تا حدودی مستقل شده اگه سیر باشه و حالش خوب باشه اذیت نداره و با داداشش بازی میکنه اما خوب بیشتر اوقاتم هر چی اون بخواد باید بشه داداش یکی یدونش باهاش راه میاد و همچنان اجازه نمیده به خواهر کوچیکش کسی از گل کمتر بگه حتی من

بردیا جونمم اصلا و اصلا اذیت و آزار نداره و خودش خودش و سرگرم میکنه فقط و فقط همچنان در مورد غذا خوردن باهاش مشکل دارم که باید بیفتم دنبالش تا دو تا قاشق غذا بخوره

همیشه از وبی که به آلبوم عکس تبدیل میشد بدم میومد بیشتر دوست دارم بنویسم اما حالا وب خودم همینجور شده اما همچنان سعی میکنم به زودی از این حالت درش بیارم

بردیا و آندیا

بردیا و آندیا

بردیا و آندیا

بردیا

 

 

بردیا و آندیا

 

آندیا

 

آندیا

 

بردیا و آندیا

 

بردیا و آندیا

 

بردیا و آندیا

 

بردیا

 

بردیا

 

بردیا

 

آندیا

 

بردیا

 

آندیا

 

بردیا و آندیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فاطمه & فائزه
2 شهریور 93 9:08
سلام نازی خداحفظش کنه به وبلاگ داداشی ما امین جون سر بزنید خوشحال میشم نظر فراموش نشه لطفا
بانو
3 شهریور 93 15:57
سلام برای کودک دلبندتان لالایی بخوانید. www.banoo.ir/post/974 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان احسان
5 شهریور 93 14:57
سلام ماشالله به هر دوشون من عاشق عکس سوم شدم چقدر خنده آندیا شیرینه ببوسش سمانه جان .راستی حواست هست خیلی وقته به ما سر نزدی ؟
بانو
10 شهریور 93 15:33
سلام ویژگی های یک مهد کودک خوب چیست؟ www.banoo.ir/post/1010 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
17 شهریور 93 13:34
سلام اگر میخواهید در تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری موثر باشید بخوانید www.banoo.ir/post/973 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو