بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

دردونه های مامان

سلام پسرم مامان عاشقته

شدم یازده ماهه

1391/1/28 7:15
نویسنده : مامان سمانه
4,432 بازدید
اشتراک گذاری

 

یازده ماهه شدنت مبارک عزیز مامان

گل پسرمون برای خودش مردی شده    

تو این روزها میشه گفت خیلی اتیش پاره شدی پسر

اونقدری که میدونی چه کاری خوبه چه کاری بده میدونی مامان رو چه کارهات حساسه و شما  مثلا" نباید هر چیزی و بکنی تو دهنت و دقیقا" همین کارو میکنی و به من نگاه میکنی ببینی عکس العملم چیه و دقیقا" میذونی الان بهت اخم میکنم و تو میخندی یعنی اخم نکن مامان دارم باهات بازی میکنم و زودی فرار میکنی و منتظری من بیام سراغت و ازت بگیرم و تو گریه میکنی و چار دست و پا فرار کنی

فدای خودت و دندونات

اینجا شروع خرابکاری و زل زدن به مامان

قربون نگاه کردنت

نگاه میکنی ببینی من چی میگم بهت

شیطون مامان

بهت اخم میکنم و تو به کارت ادامه میدی

عشق مامان

من از دستت میگیرم و تو بازم دندوناتو بهم نشون میدی و یعنی قرقره  رو میخوای

 

یا اینکه میدونی تو خونه به چه چیزهایی نباید دست بزنی ولی بازم اون کارو میکنی تا مامان بدو بیاد دنبالت و اینجوری نشون میدی داری باهام بازی میکنی و فرار میکنی و میخندی

گل پسری الان کاملا" از مبل و تختی که تو اتاق مامان داره راحت میاد پایین اما از تخت اتاق خودش چون حفاظ داره نمیتونه و فکر میکنه باید از این یکی هم بتونه بیاد وگرنه عصبانی میشه و بازم دندوناش و به مامانش نشون میده تا مامان سمانه قربون صدقش بره و اونم لذت ببره

عزیز دلم

فکر کردی نمیتونم بیام پایین حالا میبینی کاری نداره

عشق منی

اااااااا چرا نمیتونم اینجا چرا اینجوریه

بمیرم برات

مامان منو بیار پایین خواهش میکنم خواهههههههههش

نفس منی

حالا که نمیاری منم خودم و لوس میکنم و دندونام و نشونت میدم تا نازم کنی و منو بیاری پایین

 بردیا طلا

من که هنوز کاری نکردم چرا اینجوری نگام میکنی

قربونت برم

خوب تاب خودمه میخوام ببینم چه مزه ای

مدتی میشه آقا پسرمون تلفن شناس شده هر جا گوشی تلفن یا موبایل میبینه برمیداره میزاره رو گوششو میگه ااااااا یعنی الو

گاهی اوقات که کسی با تلفن حرف میزنه حتی تو خیابون حالا یا تو خونه هر چیزی که دستش باشه کنترل یا با اسباب بازیش یا اگه چیزی دستش نباشه با دستش الو میکنه یعنی منم دارم حرف میزنم

خوشگل پسر

میمیرم برات

گوشی ما از دست بردیا آسایش نداره یا اشغاله یا قطعه یا داره کوبیده میشه تو سرش البته این گوشی اتاق خوابه گوشی حال قبلا" به دست ایشون خراب شد و قعطی پیدا کرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان احسان
28 فروردین 91 8:03
سلام صبح بخیر ماشالله پسرمون چه بزرگ شده براش اسپند دود کن خاله فداش بشم
حسناسادات
28 فروردین 91 9:05
حسناجون تو مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده. میشه بهش رای بدین؟ رای گیری از هفته اول اردیبهشت ماه شروع میشه. http://noruz1391.niniweblog.com
مامان ریحان عسلی
28 فروردین 91 21:01
11 ماهه شدنت مبارک تاریخ تولدت 27 اردیبهشته ؟ عزیزم چقده بلایی
آرتین خان
28 فروردین 91 22:47
ماشالا به بردیای خاله ببوسش مامانی پیش ما هم بیا
خاله نفس
28 فروردین 91 23:36
هزاااااااااارماشالا چقده نازِ این پسمل طلاتون ببوسینش از طرفِ من مامانی
مامان مهبد كوچولو
29 فروردین 91 7:47
سلام .خاله قربونت بشه تابت خوشمزه بود ؟؟؟؟
مامان بهار
29 فروردین 91 12:55
عزیزم مرسی من هم لینکتون کردم اما هرچی وبلاگتون رو نگاه کردم نفهمیدم امیر علی با چه اسمی لینک شده لطفا با پستونک آبی لینکش کنین بردیا جن رو ببوس
مهسا
29 فروردین 91 20:30
عاشقققققققققققتو نننفسم
عسل و غزل
30 فروردین 91 0:41
چه پسر کوچولوی با نمکی دندونای خوشگلش رو ببین لطفا یه خرده تاب هم به من بده ببینم چه مزه ای
عسل و غزل
30 فروردین 91 0:42
با اجازه لینکتون کردم
مامان حنا
31 فروردین 91 2:28
سلام عزیزم عزیزدلم 11 ماهه شدنت رو تبریک میگم دیگه چیزی هم به تولدت نمونده از الان تولدیک سالگیت رو هم تبریک میگم ایشالله که 120 ساله شی و سالیان سال زیر سایه مامانو باابی مهربونت خوبو خوش و با تن سالم زندگی کنی از طرف من بردیا جونو ببوسید
مهسا مامان مرسانا
2 اردیبهشت 91 7:21
نسترن(مامان نیروانا)
2 اردیبهشت 91 9:25
مبارک باشه عزیز خاله...افرین به این مامان فعال...کلی سوپرایز شدم وقفی چند تا پست با هم دیدم...قربونت برم که ماه منی...
نسترن(مامان نیروانا)
2 اردیبهشت 91 9:28
عکسا زیاد بود و با فاصله فکر کردم 2 تا پسته.....به هر حال من که کلی لذت بردم از عکسای خوشگلت
مامان الینا
3 اردیبهشت 91 11:47
واااااااااااااااااای نازی هزار ماشاالله خیلی نازه این نینی گلی بووووووووووووووووووووس
mami neda
8 اردیبهشت 91 6:31
سلام وای من این پست شمارو ندیده بودمممممم تبریک عزیزممممممممم 120 ساله بشی خوشگلمممممممم دندوناشووو وای بخورمت من جیگررررررررر...... بووووووووووووووس
زهرا از نی نی وبلاگ213
9 اردیبهشت 91 14:47
سلاااااااااام به کوچولوی عزیزم ومامان مهربونش من زهرا هستم یه پسر کوچولو دارم به اسم محمد حسین و یه نی نی ناز در راه. خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم و دوستای خوبی برای هم باشیم. لطفا در صورت تمایل منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبر بده تا منم لینکتون کنم مرسی
مبین فرفری
26 اردیبهشت 91 15:55
آفرین مامان جون از وبلاکتون خوشم امدش من نظرم اینه که این وب دفتر چه برای اینده عزیزامونه نه که عقده بازی باشه مامانا به هم تیکه بندازند.ممنونم بوس