بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

دردونه های مامان

سلام پسرم مامان عاشقته

مامان و بردیا

1390/11/12 6:20
نویسنده : مامان سمانه
4,161 بازدید
اشتراک گذاری

 

نوش جونت

چند روزی میشه مامان که خونه خودمونیم تو هم که همش دوست داری یا بیرون باشیم یا دورت شلوغ باشه از وقتی که بیدار میشی مامان باید کنارت باشه و باهات بازی کنه کافیه یه لحظه بلند بشم خودت و لوس میکنی وبا صدای نازک  اوووو اووووو میکنی  اگه اهمیت ندم بغض میکنی و میگی ماما ماااا ماما مااا قربونت برم که صدام میکنی تا میام کنارت شروع میکنی به خندیدن بعضی اوقات فکر میکنم قبلنا که تو نبودی من چه کار میکردم درسته الان از خیلی از کارام میمونم اما ارزششو داره و برا ی من هر لحظه با تو بودن انگار جدیده و شدی همه دار و ندار مامان

اینم یه جورشه

یه طعم از زندگی

عاشقتم میدونی که چند تا

عاشقتمقربون خنده هات

اینجا وقت خوابه و گل پسری خودش و لوس میکنه و نمیخواد بخوابه اینم یه فیگوره جدیده که تا دوربین و میبینی یا موقع لوس شدن از خودت در میاری

فدای اشکهات

 اینجا داری بهونه میگیری که بریم بیرون مامان سعی میکنه تو رو بخندونه اما خنده و گریت با هم قاطی شده فدای اون چشمهات که خیس و قرمز شده مامان نبینه اشکهاتو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

mami neda
12 بهمن 90 5:50
سلام...... خوب پسرو مادر با هم عشق می کنن چرا عکس نمیزاری دلم تنگیده
mami neda
12 بهمن 90 8:02
عزیزممممممممممممممممممممم چه نونی میخوره با اون 2تا دندون موشیهاش مرسی که عکسای پسمل خوشگلمونو گذاشتی مامان مهربون
مامان نسترن
12 بهمن 90 16:40
قربون اون روی ماهت خاله جون...شیطونی هاتم دوست دارم
ملی مامان میکاییل
13 بهمن 90 4:48
اتفاقی سر از وبتون دراوردم عاشقه این نمکدون شدم ماشالله خیلی بامزس خدا حفظش کنه
مامان عرشیا
13 بهمن 90 12:33
جیگر طلا با اون لثه های ورم کرده چه ناز شدی عزیزم. دندوناتو موش بخوره پلنگ کوچولو.بوس بوس
ثمين
13 بهمن 90 19:55
سلام اومدم ازتون دعوت كنم از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس ديدن كنيد منتظرتونم
berooz
16 بهمن 90 7:37
میخواهیم هر روز با مطالب به روز در خدمتتون باشیم به وبلاگ ما سر بزنید هر روز آپ میکنیم
مامان احسان
16 بهمن 90 8:31
سلام عزیزم دلم برات تنگ شده قربون اون خنده هات . مامانی عکس جدید بذار لطفا
مامان نسترن
17 بهمن 90 10:23
برای بردیا جون و مامان گلش
مامان حنان
17 بهمن 90 16:44
سلام عزیزم دلم برات تنگ شده چرا نیستید برامون عکس تازه بزار آخه عاشق آقا بردیا شدیم هزار ماشاءالله خیلی نازه.......بوس بوس بوس
مامان احسان
19 بهمن 90 8:50
ممنونم عزیزم انشااله قسمت شما هم بشه ممنون که یادمون کردی بووووووووووووس
سمانه مامان پارسا جون
19 بهمن 90 18:11
چقدر نازه این گل پسر ماشاا... خانومی اگه مایل به تبادل لینک بودین خبرم کنین
مهسا
19 بهمن 90 19:57
ععععععععععععععععععزززززززیییییییییییززززززززززممممممم
sara
20 بهمن 90 23:39
الهی من بمیرم واس بچمون دلم واسش یه ذره شده شیطونه میگه قید کنکورو بزنم بیام دو هفته بمونم پیشش از طرف من محکم بوسش کن
قربونش بررررررم


قربونت عزیزم ما هم دلمون برات تنگ شده
مامان آیهان جون
22 بهمن 90 9:17
عزیزممممممممممممم، فدای نون خوردنت عسل خاله. آیهانم مثل توئه، نمیشه از کنارش جمب خورد. با اجازه لینکتون کردیم
خاله محمدماني
24 بهمن 90 13:28
جااااااااااااااااااااااااان چه پسرنازي،انشاا.. خدا براتون نگهش داره
دخترخاله رادین
25 بهمن 90 0:12
وای الهی فدا شم چه قدر نازی شما ماشالله
مامان اراد
6 اسفند 90 13:50
جانم نون خوردنشو. بردیا خیلی کاراش شبیه اراد منه راستی مامانی مهربون دندونای بالاشم با فاصله هستا.ارادم لثش همونطور بود الان دندونای با فاصبه داره
عروسک خانوم
1 خرداد 91 22:10
خدا حفظش کنه براتون