بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

دردونه های مامان

سلام پسرم مامان عاشقته

نمیخورم مگه زوره

1390/9/1 6:57
نویسنده : مامان سمانه
563 بازدید
اشتراک گذاری

بله گل پسرم از تب بعد از واکسن هنوز کمی کسلی البته بیشتر دوست داری مامان بغلت کنه زیاد نمیتونم تنهات بذارم یعنی اصلا" نمیتونم فوری گریه میکنی و مامان و میخوای حتما" باید پیشت باشم دیگه کاملا" بغل بقیه بهونه میگیری و مامان و میخوای قربونت بره مامان که مامان و میشناسی .

در کل آقا بردیا همه وهمه وقت مامان شده برای آقا بردیا حتی وقتهایی که خوابی مثل الان که دارم برات مینویسم غذای کمکی هم که نمیخوری نه فرنی نه حریره بادوم نه سوپ ونه سرلاک همه رو امتحان کردم اما مرغ یه پا داره نمیخورم

البته یه بار یواشکی بهت حلوایی دادم خوردی یه کوچولو از سوپ خودمم خوردی حتی دنبال بقیش میگشتی ای ناقلا بگو از غذای مامان میحوای نه مال خودت              

         خوردن کدو حلوایی

ولی عزیز دلم فعلا" از این جور غذاها خبری نیست بامن حرف نزن

امروزم کلی با هم بازی کردیم تا وقتیکه باهات بازی میکنم خوبی وگرنه غر میزنی  البته اینقدر قشنگ میخندی که مامان دوست داره همش باهات بازی کنه و شما براش بخندی

امروزم دیگه خودت راحت و بدون کمک نشستی فدای تو بشه مامان که پسر زبلش میتونه بشینه            

                                                                                               

       بردیاتشویق                                                                                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

sara
1 آذر 90 23:34
vay che gol pesri ...mashlah khyi nazeh ,,,,3 roozam az dokhmal ma bozorgtareh ,,,,
samneh joon hatman gazasho sar vagt bedeh ,,4 vadeh dar roo bayad bedi ....ba serlak shoro kon ...


ممنون سارا جون از لطفت و محبتت و راهنمایت اما بردیا برای خوردن خیلی اذیت میکنه اما خوب من سعی خودم و میکنم
مامان طاها
7 آذر 90 9:04
]چه جالب طاهای ما هم دقیقآ مثل بردیای شماست اصلآ میلی به غذا نداره فقط بعضی وقتها سرلاک میخوره.