بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

دردونه های مامان

سلام پسرم مامان عاشقته

تعطیلات عید

1392/1/23 4:38
نویسنده : مامان سمانه
3,284 بازدید
اشتراک گذاری

تعطیلات امسال در حین اینکه سرمون خیلی شلوغ بود و از استراحت خبری نبود اما خیلی خوش گذشت

در کنار شما دوتا قند عسل روزهای خوب و تجربه جدیدی بود

 

ادامه مطلب یادت نره

امیر سالار .آرتمیس.آرین و آندیا

همشون نی نی های سال ٩١ هستن

خواستم براتون یادگاری بمونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

پرپرواز
23 فروردین 92 7:22
سلام مامان سمانه وب زیبا و قشنگی دارید. من یک وبلاگ ساختم در مورد شیوه ی درست تربیت دینی فرزندان.خوشحال میشم سری بزنید و نظر بدید . اگه خوشتون اومد لینگم کنید.
مهسا مامان کیارش
23 فروردین 92 20:08
ای جووووووونم خیلی نانازین
maman bahar
24 فروردین 92 1:09
جووووووووووووووون دلم عزیزممن این دوتا نازدونه خدا همیشه لباشون رو خندون و تناشون رو سالم نگه داره من که از فکرش تنم میلرزه اما بهترین کار ممکن همینه
مامی کوروش
24 فروردین 92 8:30
سمانه جون عکس اخر اندیا خیلی نازهههه می خوام قورتش بدم با اون کلاهش
مهسا
26 فروردین 92 22:29
وای خدااااا من الان غش میکنم
sepide
31 فروردین 92 19:15
سلام عزیزم چه پسر نازی داری ماشالا خدا حفظش کنه به منم سر بزن خوشحال میشم تازه وب ساختم نظر یادت نره مرسی
maman bahar
3 اردیبهشت 92 0:32
میشه دخملتون رو واسه پسری من نگه دارین
romina
18 اردیبهشت 92 1:46
الان تو اوج خوشبختي قدر اين روزاتو بدون دلم براتون تنگ شده بود
شیما مامان شاهین
10 خرداد 92 13:34
سلام به وبلاگ ما سربزنید خوشحال میشیم لینکمون کنید