بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

دردونه های مامان

سلام پسرم مامان عاشقته

عید 92

1392/1/16 5:09
نویسنده : مامان سمانه
7,195 بازدید
اشتراک گذاری

ما عید امسال و چهار نفره جشن گرفتیم هورا

عید ٩٠ دونفره بودیم و عید ٩١ سه نفره و عید ٩٢ چهار نفره

بازم هورا

 شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

بردیا و آندیا

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

 بردیا جونم با اجازت در حال حاضر فرصت درست کردن یه وب دیگه و یا اینکه بخوام دو جا پست بزارم و ندارم میخوام به این خاطر فعلا" دونفره بنویسم تا تو یه فرصت مناسب برای آبجی هم جداگانه وب درست کنم

وای مامان جان امسال عید خیلی پر مشغله ای بود هر چند از وقتی آندیا به دنیا اومده اینجوریه چون تا اومدم برنامم و برای رسیدن به جفتتون تنظیم کنم وقت خونه تکونی عید شد و بعد از اون خرید و بعد دید و بازدید های سال نو

در کل تو این دو ماه گذشته مامان خیلی خسته شدم و مهم تر از همه بغلی بودن آندیا خانم که بیشتر از همه وقتم و میگیره

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

آندیا خانم

دختر خانم لوس و ناز نازی چرا اینفدر دوست داری تو بغل باشی جوریکه وقتی بیداری فقط باید توی بغل باشی که آروم باشی وگرنه گریه میکنی تازه خیلی هم کم خواب و خواب سبک هستی و مامان دو ساعت زحمت میکشه تا شما رو بخوابونه همینکه میزارمت رو زمین یا اینکه صدایی میاد شما بیدار میشی و پروسه خوابوندنت از اول شروع میشه و امان از لحظه هایی که مامان کار داره یا اینکه داداش بردیا به مامان احتیاج داره و شما نمیخوای بخوابی دلم میخواد منم بشینم همراه تو گریه کنم تا آروم بشم یا اینکه دلم برای داداشی میسوزه که باید منتظر بشه تا شما بخوابی

البته مامان جان نمیخوام فقط ازت گله کنم ها اما به خدا خیلی بد قلقی میکنی خواهش میکنم تو هم یه خورده به فکر مامان باش تا بتونم بهتر براتون وقت بزارم

دختر نازم به زودی میام و یه وب جدا گونه برات درست میکنم خاطرات از روز اول به دنیا اومدنت و برات میزارم

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

و شما آقا بردیا کلی تو این مدت پیشرفت داشتی که بازم به زودی میام برات میگم

فعلا" فقط عکس تا یه فرصت مناسب

بردیا

قربونت برم که از اون فیگورهای زور زورکی بی حال گرفتی

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

آندیاتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

بقیه عکسها ادامه مطلب

بردیا

مامان جان عاشق کیفی تا مامان میخوام لباس تنت کنم بریم بیرون میری کیفهات و از کمد در میاری و میندازی رو شونه هات البته اینجا داشتیم میرفتیم خونه عمه نرگس 

آندیا

آندیا

عزیز دلم که اینقدر خواستنی هستی تو

 

بردیا

بردیا و هفت سین بابا جون

دردونه های مامان

 

بردیا

بردیا و آندیا

فدای تو که تا آبجی گریه میکنه میخوای آرومش کنی

 

آندیا

 

بردیا و امیر سالار

بردیا و پسر دایش امیر سالار

اولین حموم دونفره

بردیا و سپند (پسر دختر دایی مامان)

گل دختر خوردنی خودم

پسر خوشتیپ مامان

روی شیشه پشت سرت جای دستهات و میبینی البته روی شیشه تلوبزیون و تمام عسلی ها این اثر انگشت وجود داره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مریم مامان شیرین
16 فروردین 92 10:28
عزیزم مبارکه تبریک فراوان مایلم تبادل لینک کنم منتظرم خیلی پسر نازی دارید
مهسا
16 فروردین 92 19:33
الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی فربونتون برم من
مامان ایلیا کاکل زری
16 فروردین 92 21:38
سلام عزیزم اول ازهمه عید این خانواده 4 نفری مبارکه ایشالا سال خوبی داشته باشین باور کن خیلی از دیدن عکسات ذوق کردم حتی با دیدن عکسی که بردیا جون خواهرش رو بغل کرده تاارومش کنه اشکم جاری شد من هر بار وقت میکنم بیام وب اول وبلاگ بردیا رو نگا میکنم تا خبری ازتون گرفته باشم خیلی خوشحال شدم اپ کردی درسته این روزا خیلی خسته میشی اما تا چشم بهم بزنی اندیا هم بزرگ میشه و فقط وفقط شیرینی اون لحظه ها تو خاطرت میمونه در ضمن اندیا خیلی شکله خودته از طرف من محکم ببوسشون مامان مهربون
دخترک
17 فروردین 92 0:24
سلام اولا اسم نینیهاتون فوق العاده بهم میان دوما من عاشق بردباشدم بااون تیپش سوماآندیارو ببوسید
مامی کوروش
17 فروردین 92 8:56
بردیا قشنگ و خوش تیپ چقدر خوبه که این قدر اندیا جون رو دوست داری ، انشا... هر دو تایی تون کنار مامان سمانه و بابای مهربونتون خوش و خرم باشید
مامان ریحان عسلی
17 فروردین 92 17:15
سلام عیدتون مبارک خدا قوت یکیشو نگه داری هنر کردی دو تا که جای خود دارد آندیا خانم که کاملا برعکسه برداست موهای مشکی و .... خدانگهشون داره برات
مامان آوا
17 فروردین 92 19:20
ماشالله هزار ماشالله به اين دو تا عروسك شيرين و دوست داشتني انشالله كه هميشه خونواده 4 نفريتون شاد و سلامت باشه افرين به اين داداشيه مهربون و خوش تيپ آنديا جونمم كه مثل عروسك خوشگل و نازه بايد به برادرش افتخار كنه كه اينقدر هواي خوارشو داره
مامان احسان
18 فروردین 92 11:18
سلام وای چه عکس نازی خدا حفظشون کنه عیدتون هم مبارک امیدوارم سال خوبی رو در پیش رو داشته باشید
نرگس مامان طاها و تارا
19 فروردین 92 9:33
سلاااااااااااااام سال نو مبارك.چقدر اين خواهر برادر بانمكن.خدا حفظشون كنه.فقط مي گم نكنه سال ديگه 5نفري جشن بگيريد؟
نسترن(مامان نیروانا)
20 فروردین 92 8:27
ای جونم ...یک نی نی خوشگل دیگه... مبارک باشه و قدمش به خیر و شادی..انشاا...سالی سرشار از شادی و سلامتی در کنار همسر و فرشته های دوست داشتنیت داشته باشی سمانه جون. ببوس روی ماهشونو
مامان مهبد كوچولو
20 فروردین 92 13:55
سلام به مامان سمانه ي خستگي ناپذير ، اول از همه عيد 4 نفرتون مبارك ايشالله كه سالان خوشي در انتظارتون باشه . آقا برديا ماشالله قد كشيده ، به به چه تيپي زدن برديا و آبجي خانوم . آنديا خانوم كم ماماني و داداشي رو اذيت كن ، ببين داداشي چه مهربونه ! ببوس هر دو تايي شون رو .
مامان نفس
22 فروردین 92 19:46
واااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدااااااااااااااااااااااااایِ من این دوتا رو نگا کن چه جیگرایی شدن هزار هزار ماشالاااااااااااا یعنی سمانه صبح تا شبم خداروشکر کنی بازم کمه بخدا خدایا شکرت ایشالا جمع 4نفرتون همیشه سلامت و شاد باشه به سالِ بعد و 5تا شدنم فک نکنی ها بسه دیگه عکس تکی آندیا رو ببین توروخدا چه خنده ای کرده جووووووووووووووووونم عشقم این اخرین عکس بردیا هم که کشته منو بخدا مانکن تشریف دارن ایشون دیگه نه یه عالمه ببوسشون / نه نه خیلی بیشتر از یه عالمه ببوس من سیر بشو نیستم خصوصی دارین
مهسا مامان کیارش
23 فروردین 92 20:12
قوبون دوتاتون دوستون دارم
maman bahar
24 فروردین 92 1:12
واااااااااای جیمل این خوشتیپم رو