بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

دردونه های مامان

سلام پسرم مامان عاشقته

نفسم بردیا

1391/9/28 3:14
نویسنده : مامان سمانه
568 بازدید
اشتراک گذاری

آخه مامان هر چقدر از گل پسرش تعریف کنه بازم کم گفتهقلب

الهی مامان فدای اون مهربونیهات و شیرین کاریهات بشه اگه بدونی تو این روزها چه لذتی به مامان میدی با کارها و رفتارتلبخند

هر لحظه به خاطر بودن و داشتنت خدارو شکر میکنم اگه بدونی وقتهایی که مامان حواسش نیست تو میای دستت و حلقه میکنی دور گردن مامان و من و غرق بوس و محبتت میکنی چه لذتی بهم میدی

یا اینکه همیشه حواست به این هست که عکس العمل مامان در مقابل کارهات چطوریه مشغول تلفنکه اگر حس کنی مامان ناراحته یا دست از اون کار میکشی یا اینکه با بغل کردن و بوسیدنمماچ بهم میگی که اشتباه کردیخجالت

یا هر لحظه ازت بخوام بیای تو بغلم امکان نداره خودت و با اشتیاق پرت نکنی تو بغلمبغل

وای مامان جان میخوام بگم بودنت برام اینقدر قشنگ و دلپذیره که هیچ جوره نمیتونم توصیفش کنم هیچ جوره نمیتونم بگم زندگیم با خنده های تو صداهای تو رفتار تو و بودن تو چقدر زیبا شده

 خیلی مواقع با خودم فکر میکنم مبادااسترس اومدن آندیا به روح لطیف و مهربونت صدمه ایی بزنه یا اینکه مبادا  با بودنش از تو غافل بشم و برات کم بزارم شبها وقتی میخوابی با بابا بهمن راجب این موضوع خیلی حرف میزنیم جفتمون به همدیگه هشدارمشغول تلفن میدیم که نکنه بردیامون از محبتمون کم ببینه یا به خاطر آبجیش از خیلی از محبتامون محروم بمونهآخ

تازه شبها حتما" باید دستهات و دور گردن مامان حلقه کنی و بوسم کنی تا خوابت ببره یا حتی اگه بیدار بشی بابا بغلت کنه گریهگریه میکنی و میگی مامان و تا من نیام دوباره نمیخوابی الهی من فدای تو بشم پسرم که اینقدر مامان عاشقته و کنارت غرق لذت میشه

اونقدر مهربونیفرشته که امکان نداره خوراکی یا غذا بخوری و به مامان و بقیه تعارف نکنی امکان نداره کسی و ناراحت کنی و با بوسیدنش از دلش در نیاری آخه من از خوبی هات چقدر بگم باور کن دوست دارم یه عالمه از عشقی که بهت دارمقلب برات بگم اما حیف که نگارش احساسم ضعیفه زباناما اینو بدون حاضرم بمیرم اما نارحتیت و نبینم و به خاطر شاد بودنت از همه دنیام بگذرمچشمک

بردیای من همه وجودم مال توست شاد باش که با شادی تو من شادم

مامان عاشقته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان کوروش
28 آذر 91 7:46
سمانه جون عاشق عشقی ام که توی این عکستون موج می زنه ، ببین پسلی چجوری خوابیده رو قلب مامانش فکر می کنم بردیا با اینهمه مهربونی با اندیا رابطه خوبی برقرار کنه
پویا تم
28 آذر 91 9:56
سلام عزیزم برا طراحی تم تولد و جشن دندونی وشب یلدا با عکس های کوچولوتون به وبلاگم سر بزنید
مامان ساجده
28 آذر 91 13:56
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
مامان بردیا
28 آذر 91 15:49
وایییییییییی حال کردیا مامانی....منم عاشق این پوزیشنم
نسترن(مامان نیروانا)
29 آذر 91 13:07
محفل آريائي تان طلائي ، دلهايتان دريائي شاديهايتان يلدائي ، پيشاپيش مبارک باد اين شب اهورائي . . .
romina
30 آذر 91 12:38
سمانه به شدت خوشحالم كه داري با بردياعشق ميكني
و از لحظه لحظه ي زندگيت راضي هستي

اميدوارم كه آنديا هم به سلامتي به دنيا بياد

اينكه اينقدر برديا خوبه
مهربونه
بهت محبت ميكنه
و همه رو دوست داره
به خاطر تربيت خوب خودت بوده
و زحمت هايي كه براش كشيدي

اميدوارم برديا در آينده هميشه باعث افتخارت باشه و با وجودش لذت ببري

خيلي دوستت دارم سمانه جون
هم خودتو
هم بردياي نازتو
هم انديا كوچولويي كه در راهه


وای ممنون از کامنت پر مهر و محبتت عزیزم
ثمین
30 آذر 91 14:46
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... ژورنال لباس حاملگی.. جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
مامی طاها
2 دی 91 0:37
درود با اولین پا نهادن به دنیای انسانهای روی زمین به روزم بیا و در جشن تولد من تو هم مهمان باش منتظر قدم رنجتون هستم بدرود
مامان مهبد كوچولو
3 دی 91 12:24
سلام سمانه جون . واي چه عكس قشنگيه و عشق مادر و پسر رو به خوبي نشون ميده . عزيزم چقدر خوبه كه بردياي مهربون اينقدر با محبت رفتار ميكنه ، پس مطمئناً خواهرشو هم خيلي دوست داره . ولي يادت باشه كه سن برديا حساسه و حتماً بايد بهش توجه كني ولي چون آنديا بعد از تولد احساس حسادت و ناراحتي نميكنه پس شما بايد اول برديا رو رسيدگي و نوازش كنيد . البته من تجربه ي زيادي ندارم ولي اطرافيان رو كه ديدم ميگم . اميدوارم كه خواهر و برادر خوبي براي هم باشن راستي آنديا كي به دنيا مياد ؟؟
مامان ریحان عسلی
3 دی 91 12:45
سلام وای چقدر فک کردم که این حرفات همش از زبونه منم هست واسه ریحان چقدر بچه ها کاراشون شبیه همه بخدا ایشالا که با آندیا خواهر و برادر خوبی واسه هم میشن خدا بزرگه عزیزم ایشالا که هر دوشون زیر سایه ی پدر و مادر بزرگ بشن چه عجب چشمانومن روشن به جمال زیباتون خصوصی
مامان مارال فرفری
4 دی 91 2:06
سلام سمانه جون دلم براتون تنگ شده برا گل پسرت که بیشتر خیلی عکستون زیباست
نرگس مامان طاها و تارا
4 دی 91 10:51
وااااااااااااي چه عكس پر احساسي
مامان اوا
5 دی 91 10:15
سلام سمانه جون به به چشممون به جمال مامان سمانه روشن شد قربون اين پسر نازو با احساس برم پس بيخود نيست ميگن پسرا مامانين بابا بهمنم ناراحت نباشه چون به زودي آنديا كوچولو ميادو ميشه بابايي عكستونم خيلي قشنگه بردياي خوشگلو دوست داشتنيمو ببوس
فاطمه مامان امیرعلی
5 دی 91 11:56
به به چه عکس زیبا و پر احساسی. نوشته هاتم خیلی زیبا بیان کردی. هر چی بیشتر از این روزهای بردیا بنویس که بعد از اینکه آندیا جون بیاد شاید کمتر بتونی براش بنویسی. راستی من هم با نظر مامان مهبد موافقم. دخملیتون کی به دنیا میاد؟؟
دختر عمو فرزانه
5 دی 91 22:03
عزیزم یه بوس خوشگل بکنش دلم براش یه ذره شده [h

ممنونم دختر عموی مهربون بردیا هم شماروخیلی دوست داره
مامان عرشیا
8 دی 91 8:13
نفس منهم بردیاست . دوستت دارم عزیزم
مامی ندا (پسرهایی از جنس عشق)
10 دی 91 8:12
سلام خوشگلای من ای جونممممممممممممممممم چ کیفی میکنن مادر پسرررررررررررررررررر اون قلب های بالا سرتون رو کی جمع کنه حالاا ای جون ای جون ایشالا همیشه خوش باشید دلم براتون خیلی تنگ شده بو الان با این عکس کلیییی موج مثبت گرفتم بوسسس دوست خوشگلم بوس برای بردیااای نازم
مامان احسان
17 دی 91 11:07
مامی ندا
20 دی 91 17:00
سلاممممممممم خوبید من تو این پست کامنت گذاشته بودم کوشش پــــــــ؟؟؟ عاشقتونم مادر و پسرو دخملللللللللللل دوست داشتنی خیلی عکس خوشگل و پر احساسیههههههههههه
محبوب
24 دی 91 14:19
سمانه جون امیدوارم آندیا به سلامت به دنیا بیاد نگران بردیا نباش چون عشق و محبت مادری اصلا کم نمیشه تو هم که همش فکر بردیا هستی . گل پسرمونم که آقا شده هوای مامان و آندیا رو باهم داره میبوسمتون
زینب عشق مامان و بابا
26 دی 91 14:14
________@@@@@@___________@@@@@ _______@@@________@@_____@@_______@ ________@@___________@@__@@_______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___________________@@@@@@@ __@@@@@@@@@_________________@@@@@@@ __@@______________________________________@@ _@@_________________@@@@@________________@@ _@@________________@@@@@@_______________@@ _@@@______________@@@@@@______________@@@ __@@@@_____________@@@@____________@@@@ ____@@@@@@______________________@@@@@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@_____________@@ ________@@@________@@@____________@@ ________@@@______@@@__@__________@@ _________@@@_____@@@___@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________________@ ____________________@______________ _____________________@ ______________________@ ـــــــــــــــــــــــــ ____________@@@@___@@__@__@ _____________@____@@_@__@__@ ______________@@@____@_@@@ _______________________@ سلام سلام
مامان نفس
10 بهمن 91 1:33
مدتی نبودم! اما الان با خیال راحت همه ی وب رو خوندم و کلی انرژی گرفتم الهی قربونت برم پسمل طلا که انقده دلبری شما وااااااای چه عکس بی نظیری ایشالا بزودی بیای و عکس دخملی رو برام بذاری مامانی مطمئنم الان زایمان کردی به امید خدا جلو جلو مبارک باشه ما بیادتیماااااااا راستی فرصت کردی یه سر به وب ما بزن قطعا" خوشحال میشی
مامی ندا(پسرهایی از جنس عشق )
11 بهمن 91 5:16
دوستم کجاییییییییییی خوبیییییییییییی؟؟؟ نی نی در چ حاله همه چی اوکی هست ایااااااااااااااااااا؟؟؟
زینب عشق مامان و بابا
12 بهمن 91 13:28
سلام سلام حالتون خوبه همیشه به شادی گل زیباتون چطوره؟مشتاق دیدار با جشن تولد زینب بروزیم
عسل و غزل
13 بهمن 91 1:55
چه خبر از آجی جان بردیا؟
جشنواره بزرگ تولید صداهای صوتی
29 بهمن 91 16:48
دوست بزرگوار سمانه عزیز برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم .برای این کار، کافی است یک یا چندین کتاب مناسب کودکان و نوجوانان را انتخاب کرده، آن را بازخوانی نموه و فایل صوتی را برای ما ارسال نمائید و یا اینکه یکی از قصه ها ،داستانها و متل های محلی خود را با زبان و لهجه خود ضبط و به این جشنواره ارسال نمائید.بدین ترتیب شما علاوه بر اینکه در یک حرکت فرهنگی عظیم سهیم شده اید، بی هیچ هزینه ای جزو پدیدآورندگان کتاب کودک می شوید و همچنین در راه حفظ فرهنگ ، زبان و یا لهجه محلی خود گامی بزرگ را می پیمائید. از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.