بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

دردونه های مامان

سلام پسرم مامان عاشقته

من شیطونی نمیکنم فقط ...

1391/5/11 6:31
نویسنده : مامان سمانه
2,927 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه مامان

وای که مامان جان تو این هفته شیطنتت از همیشه بیشتر بود و یه خورده مامان اذیت شد

البته بازم دلیل دا ره ها اونم در آوردن دو تا دندون جدید

امروز ١٠ مرداد درست تو چهارده ماه و پانزده روزگی شما 10 تا مروارید خوشگل تو دهنت داری

قدرشونو بدون مامان جون برای در اومدن هر کدوم کلی عذاب کشیدی

مبارکت باشه گل پسری  

مامان جان بذار برات بگم از این مدت که چه کارها که نکردی

اول اینکه فقط و فقط خودت باید غذات و بخوری

اونم با چه حالتی بعد از هر وعده غذا خوردن یک حمام لازم داری

یا اینکه خونمون یک ساعت هم تمیز نمیمونه باید راه بری و هر چیزی و بخوری

یا اینکه من و بابا تو این هفته یک وعده غذا درست و حسابی نخوردیم

چون آقا پسرمون یا بشقاب غذا ما رو میخواد یا دیس برنج یا ظرف آش وسط سفره

یعنی آش با جاش اونم حتما" با کفگیر و ملا قه توش

چون وقتی با دیس و کاسه میخوای غذا بخوری قاشقتم حتما" باید کفگیر و ملاقه باشه دیگه

شبها هم زودتر از 4 یا 5 صبح محاله بخوابی حتی اگر خوابت بیاد

قبلنا هر وقت میبردمت که بخوابی امکان نداشت وقتی مامان روی تخته شما بیای پایین

ولی الان کاری نداری کی خوابه کی بیدار از تخت میای پایین و شروع میکنی به چرخیدن تو خونه و بازی کردن حتی اگر اتاق تاریک باشه مهم اینه که یه نور کوچولویی از بیرون بیاد میری اونطرفی

تازه از هر چیزی خودت میکشی بالا

تخت میز بوفه مبل یخچال میز تلویزیون فرقی نمیکنه فقط دنبال یه جای پا میگردی و میری بالا

دیروزم برای اولین بار از میز عسلی رفتی بالا و نشستی روش

بردیابردیا

آخ جون تا حالا دستم به اینا نمیرسید بالاخره موفق شدم

 

وای مامان یه کاره دیگه هم تو این هفته انجام دادی که مامان از این یکی کلی لذت برد و هزار بار بغلت کرد و بوست کرد که دیگه گل پسرش میتونه انتخاب کنه

مامان داشتم کشو لباسات و مرتب میکردم که طبق معمول من تا میکردم و شما همه رو پخش میکردی که یکی از جورابهات که شبیه قورباغه هست و دیدی و هی گرفتی تو دستت یعنی بکن تو پام منم یه جوراب دیگه به پات کردم و شما جیغ کشیدی و جوراب قورباغه ای نشونم دادی یعنی اینو میخوام منم کردم پات و بلند شدی باهاش راه رفتی و  خوشحال بودی بعد دیدم نشستی داری کله قورباغش و میکنی منم سرگرمت کردم و از پات درش آوردم و یواشکی گذاشتم روی تختت 

شب که خواستی بخوابی طبق همینی که گفتم یه خورده شیر خوردی و بلند شدی از تخت اومدی پایین و شروع کردی به چرخیدن توی خونه بعد دیدم اومدی و یه چیزی تو دستته و هی میخوای بدی یه من و هی اده   اده  اده  میکنی دیدم وای همون جوراب قورباغه ای است وای مامان شوک شدم آخه اصلا" دوست نداری جوراب بکنم پات یا اینکه تا حالا نشده اصرار به پوشیدن چیزی بکنی یا اینکه تو اون تاریکی چطوری جوراب پیدا کردی

وای مامان نمیدونی اون لحظه چه حسی داشتم تا خودت پدر نشی متوجهه نمیشی که پدر مادر چقدر از پیشرفت بچشون خوشحال میشن امیدوارم روزی برسه که تو هم از همچین حسی لذت ببری و غرق شادی بشی

اون جوراب و یادگاری نگه میدارم تا هر وقت دیدمش خاطره اون روز و برام زنده کنه و من لذت ببرم و اگه شد عکسش و برات میزارم همینجا

از وقتی هم که راه میری مامان نمیتونه ازت عکس بندازه مگر اینکه سرگرم کار مهمتری باشی وگرنه تند میای و دوربینو میخوای مامان هم مجبوره هی فرار کنه و شما دنبالش بیای

بردیا

بردیا

مامان ترو خدا وایسا نذار گریه کنم من فقط دوربینو میخوام کاری باهات ندارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان آزی
11 مرداد 91 9:34
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
مامان مهبد كوچولو
11 مرداد 91 10:29
سلام عزيزم . برديا جون هم مثل مهبد اصلاً كه شيطوني نميكنن فقط يه خورده كنجكاون و بايد از همه جا سر دربيارن
زينب عشق مامان و بابا
11 مرداد 91 19:09
سلام خوبيد قبول باشه با عكس زينب گلم روي مجله بروزم
پگاه مامان آرش کوچولو
13 مرداد 91 11:36
خاله بردیا هزار ماشالله تو چقدر ناااز و با مزه ای ...الهی مامانت دومادت کنه گلم .... هزاااااااااااااااار ماشالله با اجازه من لینکتون بکنم ؟
mami neda
13 مرداد 91 19:27
سلام عزیزمممممممم ای جونه دلممممممممممممم دندون جدید مبارک باشه خالهههههههههههههه شیطون من عاشق اون قیافتم من خاله جووون یه عالمه بووووووووووووووس ادرس جدید وبلاگ ما http://nima2007nikan2011.blogfa.com/
مهسا
13 مرداد 91 21:01
الللللللللللهی قربونت برم عسلم دلم برات یه ذره شده
مامان احسان
14 مرداد 91 14:41
سلام تورو خدا مواظب بردیا باش یه وقت اون میز نشکنه خیلی خطرناکه
مامان مارال فرفری
14 مرداد 91 18:11
اخی نازی خوشحال میشم از عکس های تولد مارال دیدن کنید
عسل و غزل
15 مرداد 91 13:54
دوست خوبم کامنت قبلی اشتباه اومد
عسل و غزل
15 مرداد 91 13:55
این گل پسر با نمک چشم خاله جون رو دور دیده حسابی بلا شدهاز طرف من و عسل و غزل یه ماچ گنده
مهسا
16 مرداد 91 20:11
سلام زندایی اتفاقا خودمم میخواستم این کارو بکنم ولی نمیدونم چجوری
مامان میعاد
18 مرداد 91 18:26
ماشالله
نرگس مامان طاهاو تارا
19 مرداد 91 16:20
سلام چه سمل نلز و دوست داشتني خدا حفظش كنه.به ما هم سر بزنيد خاله سمانه
سپیده
19 مرداد 91 18:17
سلام. مسابقه شماره 2 را برگزار کردیم. در صورت تمایل شرکت کنید. با تشکر.
محبوب
21 مرداد 91 9:49
قربون پسر گلم برم که داره شیطونیش و رو می کنه ماما جونش منتظر بیشتر از اینا باش که اول شیطنتشون دوستت دارم بردیای خوشگلم
مامان کوروش
21 مرداد 91 13:01
دندونات مبارکه عزیز دلم دیگه خودش می تونه لباس هاش رو سلکت کنه جانم به این پسر ناز
مهسا
23 مرداد 91 21:19
سلام زندایی میشه به وبلاگم سر بزنی ببینی که قاب وبلاگمو عوض کردم بهتر شده یا نه9
❤مامان آزی❤
26 مرداد 91 18:54
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان ریحان عسلی
29 مرداد 91 2:43
سلام با آرزوی استجابت نیایش های خالصانه و مهر قبولی دعاهای شبانه و اجر طاعت و اطاعت و تهذیب نفس، این عید سعید را به شما تبریک عرض مینمایم
مامان امیر حسین کوچولو
29 مرداد 91 21:16
سلام این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان و دلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نمایم
زينب عشق مامان و بابا
1 شهریور 91 11:48
´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´|´|´|´´´ ´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´|´|´|´ ´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´¶´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´¶´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ****************************** سلام با تجربه متفاوت زينب بروزم
محبوب
16 شهریور 91 11:22
سلام سمانه جون چرا از بردیا کم مینویسین دلمون براش تنگ شده ازش عکسای خوشگل بزارین
مامان کوروش
17 شهریور 91 0:55
سمانه جونم خوبی , خوشی ?خبری ازتون نیست . منتظرتم
مامان مارال فرفری
18 شهریور 91 15:22
سلام خوبید ممنون میشم به مارال تو مسابقه رویای زیبا با کد36 و نی نی با حجاب در کودک من رای بدید ممنون از لطفت
مامان عرشیا
20 شهریور 91 18:27
بردیای من سلام. من اومدم بخورمت بیا جلو جلوتر بوووووووووووووووووووووووووووووووس دلم برات تنگ شده بود.
مامی ندا
23 شهریور 91 17:32
سلاممممممممممم سلامممممممممم وای عزیزمممممممممم چقد ردلم برات تنگ شده بوددددددددد خوشگلمممممممممممم دندونای جدید خیلی مبارک باشههههههههه ای جونم عزیزمممممممم بزرگ شدی خاله جون به شیطنت ادامه بده قربونت برم بوووووووووووووووووس عشقم
عسل و غزل
27 شهریور 91 20:40
مبارکه عزیزم مگه چند ماهه بارداری که فهمیدی نی نیت دخمله؟ در ضمن چقد بردیا جون ماه شده
مامان غزل
6 مهر 91 11:15
سلام هزار ماشاءاله به بردیای گل خدا واستون حفظش کنه با تموم شیطونیاش عزیزم میشه لطف کنی راهنماییم کنی؟! من وقتی عکسای غزلمو میذارم رو وب بعد از ی مدتی پاک میشه اشکال از انتخاب سایتی است که عکسای غزلو از اونجا آپلود میکنم میشه اگر امکان داره لطف کنی و آدرس سایتی رو که عکسای بردیا جون رو آپلود میکنی واسم بذاری واقعا ازت ممنون میشم اگه اجازه بدین لینکتون کنم؟