بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

دردونه های مامان

سلام پسرم مامان عاشقته

کارهای جدید آقا بردیا

1390/10/5 4:57
نویسنده : مامان سمانه
849 بازدید
اشتراک گذاری

آره پسر مامان کلی بزرگ شدی شیطون شدی

امروز مامان داشتم رختخوابهای کمد و مرتب میکردم برگشتم دیدم گل پسرم به کمک رختخوابها بلند شده سر پا الهی قربونت برم که داری روی پای خودت بلند میشی البته نا گفته نمونه که سه روزه که داری تلاش میکنی بلند شی ولی مامان هنوز چار دستو پا نرفتی حتی سینه خیز البته فکر کنم دوست داری یه دفعه ای بلند شی سر پا

دیروزم با مامان تو اتاق خودت بودیم البته شما تو روروئک که برای اولین بار کشوی تختت و باز کردی دورت بگردم که داره شیطنتات شروع میشهconnie_49.gif

این چند روزم جیغ جیغو شدی تازه خودت خوشت میاد هی تکرار میکنی مثلا"داری سرفه میکنی اما قاطی با جیغ  

اگرم چیزی بخوای یا بخوای بگی بلند شو منو سر پا نگه دار اینقدر خودت و میمالی به مامان یا آویزونم میشی و یه نیمچه گریه هم میکنی تا بلند میشم میخندی و انگشتتو میکنی تو دهنت یعنی حالا شد

عاشق تلویزیون و تبلبغاتشی وقتی داره تبلیغ میده در حال شیر خوردنم باشی باید سرتو برگردونیو نگاه کنی حتی اگه تو چرت باشی اگرم از جلوت رد بشم سرت و به سمت تلویزیون کج میکنی تا به هر نحوی شده ببینی اگرم طولانی بشه شروع میکنی به دست و پا زدن

از دیروز تا حالا هم هر وقت بازی میکنی یا بهت خوش میگذره شروع میکنی به ااااااگگگگگههههه اگگگه کردن

شبها وقتی بابا میاد کلی خوشحال میشی همش دوست داری پیشش باشی  اگه بره تو اتاق دنبالش گریه میکنی که بیاد بغلت کنه و باهات بازی کنه آخه مامان جان دیگه یواش یواش معنی بیرون و تفریح و  بابارو میفهمی  

kiss.gifمامانم وقتی نگات میکنم قند تو دلم آب میشه چون روز به روز داری شیرین تر میشی و جیگر تر و همیشه از خدا به خاطر داشتن و بودنت تشکر میکنم و شکرش و به جا میارم آخه خیلی نازی kiss.gif

ناناز مامان

قربون اون صورت نازت بشه مامان

پسر عسل

SmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileys

تازه از خواب بیدار شدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان طاها
5 دی 90 8:40
نه خاله جووووون. طاهای ما هم نه سینه خیز میره نه چهاردستو پا. اصلآ تمایلی نشون نمیده و وقتی هم که برمیگرده زود خسته میشه. از درمانگاهم پرسیدم گفتن نگران نباشید هنوز دست و پاش قدرت نداره و وقتم زیاده.
مامان طاها
5 دی 90 8:41
راستی بزنم به تخته شاید بردیای شما از اون دسته بچه هایی باشه که اصلآ چهار دستو پا نمیرن و همین جوری یه دفعه شروع میکنن به راه رفتن.
مامان آروین
5 دی 90 15:25
سلام عزیزم قربونت برم چقدر نازی تو عزیزم فدات بشم ایشالا همیشه لبت خندان باشه و دلت شاد با اجازه لینکتون کردم ممنون که به ما سر زدید بازم به ما سر بزنید خوشحال میشم راستی آپم
عمه زهراومهسا
5 دی 90 19:17
یه دنیا شیرینی


ممنون عمه مهربون و مهسای عزیز
مامان نسترن
6 دی 90 19:53
عزیز خاله شیطونیهاتم قشنگه.
ملوس
6 دی 90 21:00
عزیزم ممنون که به وبلاگم سر زدی...از دعای خوبت هم ممنونم. خانومی گل پسرت واااااااقعا نازه!حتما براش اسفند دود کنه...خودمم براش وان یکاد خوندم.با اجازه لینک وبلاگ شمارم اضافه کردم به وبلاگ خودم...بسکه نی نیت نازه دلم میخواد هر وقت میام نت ببینمش!از طرف من ببوسش...جااااااااااانم بردیا
mahsa
6 دی 90 21:09
چه جیگری این
افزایش محبوبیت وبلاگ
7 دی 90 8:27
با عضویت در سایت یاسی رنک محبوبیت وبلاگ خود را افزایش دهید
مامان طاها
7 دی 90 17:04
سلام به بردیای گلم.
آقا بردیا اگه فضولی نیست میشه بهمون بگی ساعت چند پاهایه طلاییتو تو این دنیا گذاشتی؟


خواهش میکنم خاله جون ساعت 17:05 روز دوشنبه 26اردیبهشت 90
نازبالام عرشیا
8 دی 90 8:12
ماشاالله چقدر شیرین بامزه وچقدر دلنش وخوشگل در یک کلام خیلی نازی نگران نباش عرشیا چون تو آخر ماه هم هشتم شروع به چهار دست وپارفتن کرد در ضمن پسرم در چشنواره یکسالگی نی نی وبلاگ شرکت کرده اگه دوست داشتن به وبلاگش سر بزنید وبه کدش رای بدین من شما رالینک میکنم تا مطالبتون را دنبال کنم
مامان طاها
8 دی 90 9:00
چشم خاله جووون حتمآ فردا برات درست میکنم فقط به مامان گلت بگو یکی از عکسهایی رو که دوست داره تو لگو باشه برام آدرسشو ارسال کنه.
عمه وهراومهساا
8 دی 90 18:35
گل لبخندت همیشه شکوفا
مامان طاها
9 دی 90 10:40
سلام خاله جوووون لوگوتو درست کردم میتونی بری تو وبلاگ محمد طاها و ببینیش. اینو خودم برات درست کردم اما میتونی به مامانت بگی آدرس یکی دیگه از عکساتم بهم بده که با سلیقه مامانتم یکی دیگه برات درست کنم.
خاله شیدا
10 دی 90 10:20
سلام گل پسر خاله چه عکس های خوشگلی گرفتی عزیزم دیونه شدم عکس هاتو دیدم ماشالله مردی شدی یه دنیادوست دارم می بوسمت با اجازت تمام عکس هاتو دانلود کردم
مامان نسترن
10 دی 90 17:02
بیا به سالی که جدید و تازست خوشامد بگیم، بیا تک تک لحظه هاشو گرامی بداریم، بیا این سال نوی پربرکت رو جشن بگیریم. کریسمس مبارک
مهسا
10 دی 90 21:46
بچمون یه دونسسسسسسسسسسسسسسسسسسسست
مامان پریسا
11 دی 90 2:47
وای سمانه جون یه هفته هست بردیارو ندیدم ولی چقدر تو این چند روز بزرگ شده ماشاالله خوشگل که بود خوشگلترم شده
مامان آیهان جون
13 دی 90 19:03
الهی قربون ژستهای ناز و کارای شیرینت خاله
زیبا
14 دی 90 15:28
ماشالا چه پسمل نازی .من هم یک پارسا کوچولو دارم که تقریبا هم سن با بردیا جونه افتخار می دید با هم دوست باشیم و همدیگرو لینک کنیم؟
عمه زهراو مهسا
14 دی 90 15:31
گل لبخندت همیشه شکوفا
مامان نسترن
15 دی 90 0:57
کجایی خاله ؟کم پیدا؟
یاسی رنک
15 دی 90 23:18
با عضویت در سایت یاسی رنک آمار و محبوبیت وبلاگ خود را افزایش دهید
مامان اراد
16 دی 90 3:37
نازی عزیزم. ماشاالله به این همه انرزی بوس برای بردیای عزیزم پسر خوشگل من
مامان طاها
16 دی 90 8:57
امیدوارم خوشت اومده باشه میتونی کدشو برداری و بزاری تو وبلاگت.
مامان احسان
12 بهمن 90 9:29
سلام من عاشق پسرتم هر روز هم نگاهش میکنم و براش ماشاالله لاحول ولاقوه الا بلاه میخونم. امروز برای من دعا کنید ممنون