بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

دردونه های مامان

سلام پسرم مامان عاشقته

شب یلدا

1390/10/1 3:37
نویسنده : مامان سمانه
2,025 بازدید
اشتراک گذاری

بردیا و شب یلدا

یلدا مبارک 

مامان ،الان که دارم برات می نویسم اولین ساعات زمستونه . امشب آخرین شب پاییز ،  طولانی ترین و تاریک ترین شب سال، یعنی شب یلدا بود؛ که ایرانیا این شبو جشن می گیرن... خدا کنه تا زمان شما این آداب و رسوم باقی بمونه و زمان شما هم این شب قشنگ رو جشن بگیرن.

نازدونم امسال شب یلدا تو هم بودی کنار هم بودیم و با هم خوش گذروندیم و خونه مامانی (مامان بابا) بودیم عمه زهرا و مهسا و سارا هم بودند شما هم که با شیطنت های شیرینت تو دل همه جا باز کردی و هر جمعی و مال خودت میکنی امشب بابایی و مامانی از خاطرات ازدواجشون و جوانیاشون برامون گفتند منم برات فیلم گرفتم تا تو هم بدونی اما حواسم نبود و پاک شد خیلی حیف شد . شب هم بابا دیر اومد اما خب خوب بود تو هم کلی عکس انداختی

بردیا و مهسا                           

بردیا و مامانی... بردیا و شب یلدا

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

محسن
1 دی 90 9:44
سلام نی نی تونو خیلی نازه وبلاگ زیبایی هم دارید زود به زود آپ کنید
مامان متین
3 دی 90 12:05
سلام خانمی از آشنایتون خوشبختم منم ساکن اندیشه همستم فاز 5 .شما کدوم فاز هستید؟ دوست دارم بیشتر با هم آشنا بشیم. و در ضمن کوچولوت خیلی ناز بعضی عکساش کارت پستالی شده .خدا برات نگهش داره.
مامان نسترن
3 دی 90 18:33
ای جوووووووووووونم چه پسرنانازی.مراقب باش به جای این میوه ها و خوراکیها نخورنت
مهسا
3 دی 90 21:05
از طرف من لپشو بکش


از طرف تو هم لپش و کشیدم هم بوسش کردم
عمه زهرا
4 دی 90 20:13
چه جیگری شده پسر من