بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

دردونه های مامان

سلام پسرم مامان عاشقته

یه کوچولو سرما خوردگی

1390/9/9 22:53
نویسنده : مامان سمانه
1,065 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم دیگه تو روروئکش میتونه بازی کنه الهی مامان دورت بگرده که یاد گرفتی تو روروئکت حرکت کنی تازه داره معلوم میشه بیشتر از این حرفها شیطونی این سه روزه با چشمهات همه خونه رو برانداز کردی و پیش خودت نقشه مکشیدی که اول از کجا شروع کنی به بهم ریختن تو دلت میگفتی یواش یواش میام سراغتون میتونم راحت همه جا دور بزنم و کلی خرابکاری کنم

اولین روزی که تو روروئک راه رفتیبردیا 6 ماه و نیم

دیروز که بیدار شدی یخورده بینیت کیپ بود اما شب آبریزش بینیت شروع شد یه مقدارم بد خواب شده بودی برات لعاب برنج درست کردم با همکاری بابا بهمن یه خورده خوردی و خوابیدی فرداش که امروز باشه همچنان بینیت ترشح داشت بعداز ظهر بردمت  پیش دکترت (جلالی فر)

دکترت گفت یه مقدار سرما خوردگی داره از غذا نحوردنت گفتم گفت وزنش خوبه حتمآگرسنش نیست که نمیخوره به وقتش میخوره خدارو شکر همه چیزت عالی بود وزنتم 9 کیلو با کلی لباس بود خودتم خوب بودی فقط موقع شیر خوردن اذیت میشدی همین

راستی جیگر طلا مامان دیگه معمولا" وقتی دمر خوابیدی رو زانوهات میمونی فکر کنم تو این روزها شروع کنی به چار دست و پا رفتن baby with balloon and diaper and dog animated gif

عکس 5 ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آروین
9 آذر 90 14:36
سلام ماشالا پسر نازی داری خدا حفظش کنه ایشالا همیشه تنش سالم باشه در ضمن ممنون از اینکه به ما سر زدید منم لینکتون کردم
شیدا
10 آذر 90 10:55
سلام سمانه جان خیلی ذوق کردم ماشالله چه پسر گلی داری مشتاق شدم هرچه زودتر بیام از نزدیک ببینمش به جای خاله شیداش حسابی بوسش دوستتون دارم :


ممنون خاله شیدا دیدی چقدر خوشگلم همیشه بهم سر بزن بوس بوس
مامان طاها
12 آذر 90 8:23
الهی خاله قربون شکلت بره آخه تو از این همه چیز چرا سرما خوردی؟ اشکالی نداره ان شا الله زود زود خوب میشی پسره شیطووون بلا.
مامان طاها
12 آذر 90 8:30
چه جالب طاهای منم دو ماهی میشه که با روروئکش کل خونه رو دور میزنه. اما هنوز نمیتونه رو زانوهاش وایسه.
شیدا
16 آذر 90 8:41
سلام خاله عزیزدلم امیدوارم خوب باشی حرف مامان سمانه روگوش کنی وغذا بخوری پسرخوب وخوش روخیلی دوست دارم گلم
مامانی درسا
18 آذر 90 10:03
ماشاالله به این پسر خوردنی . مامانش آماده ش کن یک مامان گرسنه میخواد اونو بخوره . به وبلاگ دختری منم سر بزنید . خوشحال میشیم .