بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

دردونه های مامان

سلام پسرم مامان عاشقته

پسر شیرینم

1391/8/7 2:57
نویسنده : مامان سمانه
4,583 بازدید
اشتراک گذاری

بردیا

پسر نازمون دیگه شبها تا شیر خشکش و نخوره نمیخوابه

مامان خیلی از این موضوع خوشحاله

خدار و شکر غذاشم بهتر شده اما خوب شیرین و شیطون

اینو فقط مامان نمیگه ها حرف هر کس که تو رو میشناسه و میبینه

میخوام بدونی که خیلی نازی . مامان از داشتنت خیلی خیلی خوشحاله

حدود 20 تا کلمه رو کامل میگی

تازه بهمن گفتنت شنیدنیه به بابا میگی مهمن با اینکه کلمه ب رو کامل بلدی

حتی بلدی کامل بگی مامان اما وقتی صدام میکنی فقط میگی ما

هیچ میزو عسلی نمونده که ازش بالا نری و عاشق غذا خوردن با دستی اونم تو قابلمه

راستی مامان جان وبلاگت یک ساله شد و من نتونستم برای این موضوع پست خاصی بزارم بازم مامان  ببخش

تو هفته گذشته ام مامان بزرگم(مادری) و از دست دادم که خدا رحمتش کنه شما رو خیلی دوست داشت و همیشه برات شعر میخوند

 بردیا

بردیا

بردیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان مهبد كوچولو
7 آبان 91 8:00
سلام عزيزم . قربون برديا خان شيطون كه كاراش مثل مهبد من شيرين و ديدنيه !! خدا مادربزرگت رو رحمت كنه و عمر بلند براي شما باشه . برديا رو ببوس
مامان کوروش
7 آبان 91 8:01
سمانه جون خدا مادربزرگت رو رحمت کنه بالاخره پسری گفتن دختری گفتن معلومه که باید شیطونی کنه یک ساله شدن وبلاگ پسری خیلی مبارک باشه
نرگس مامان طاها و تارا
7 آبان 91 9:22
واي خدا جيگر اين دندوناي موش موشت برم من.ديگه آقا شده قند عسل با مامان همكاري مي كنه. خودت و ني ني خوبيد سمانه جون.تسليت مي گم عزيزم
ی دختر
7 آبان 91 19:08
کلا عاشق پسرت شدم.. میخوامش...ووووووویییییییییییییییییی خیلی نازه خیلی.... خدا براتون نگه داره.. کلا ذوق مرگم.. الان...من عاشق بچه ام
محبوب
7 آبان 91 20:13
قربون بردیای گلمبرم خیلی جیگر شدی خاله مواظب نی نی و مامانی باش تو الان مرد ی شدی واسه خودت عسلم سمانه جون تسلیت میگم غمآخرتون باشه عزیزم
مامان ریحان عسلی
8 آبان 91 8:16
سلام ای شیطون و شیرین زبون ؛ خدا مادربزرگتونو قرین رحمت کنه آندیا خیلی اسم قشنگیه به بردیا هم میآد تاریخ زایمانتون کیه؟
مامان احسان
10 آبان 91 10:41
سلام سمانه جان چه عجب خوبید ماشالله به این عسل طلا
مامان آوا
10 آبان 91 11:39
سلام قربونت برم بابا دلمون تنگ شده بود كجا بودينو خيلي خوشحال شدم عكساي جديدتو ديدم همه ش خوشگلن مخصوصا عكس اول كلي نازش دادم موهاشو ببين مامانش از ني ني توراهي چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟؟مواطب خودتونو ني ني ها باشين .خيلي دوستون داريم
مامان ریحان عسلی
16 آبان 91 10:19
خصوصی
ی دختر
16 آبان 91 12:43
خواهش میشود... خوش حالم.کردی اومدی پیشممم بازم..بیا... بردیامم.یه ماچ گنده بکن....
مامان ایلیا کاکل زری
19 آبان 91 15:46
سلام عزیزم منم دلم واست تنگ شده بود بردیا بدجوری خودشو تو دلم جا کرده ماشالا چه موهاش بلند شده از نی نی تازه چه خبر خانمی ؟؟؟؟؟؟ در ضمن غم اخرتون باشه تسلیت میگم بخاطر فوت مادربزرگتون
خاله نفس
22 آبان 91 15:13
قررررررررررربونِ تو پسر خوشگلم برم من/ فدایِ اون غذاخوردنت خوشگل خان سمانه جونم چه خبرااااا خوبی؟ از خودت بگو اگه وقت کردی همه چی خوبه ؟ نی نیه توو دلت خوبه یه ماچ آبدار از بردیا بکن بعدم برو خصوصی ت رو چک کن.....................یواش برو مثلا" نی نی توی دلته ها ای بابااااااااااااا
مامان عرشیا
23 آبان 91 14:23
بردیا قربون اون نگاه معصوم و شیرینت برم .دوستت دارم.
مامی ندا
24 آبان 91 18:29
عزیزم تسلیت میگمممممممم الهی قربون این پسمل شیرین و شیطون بشم من با اون دندوناششششششششششش هزار ماشالاااااااااا یه عالمه بووووووووووووووووووووووس خاله جونمممممممممممممممم عاشقتمممممممممممممم بردیاااااااااااااا راستی از نی نی گولو چ خبررررر خوبه که ؟؟