بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

دردونه های مامان

سلام پسرم مامان عاشقته

وبلاگ بردیا

1390/8/7 4:14
نویسنده : مامان سمانه
9,403 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

سلام پسر گلم الان که دارم  برات مینویسم تو کنارم خوابیدی نمیذاری که مامان  بنویسه هی تند تند

 شیرمیخوای تازه  بابا روفرستادیم روکاناپه تخت و مال خودمون کردیم  اخه گل مامان من تازه این سایت

و پیدا کردم از امروز میخوام همه چی وبرات بگم  از خنده های  قشنگت از بی خوابی هات از

همه چیز می خوام وقتی بزرگ شدی بدونی چقدر قشنگ و شیرین بودی. 

                                                                                              

دوست دارم بردیا
 
 
 
 
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله نفس
12 مهر 91 8:50
من امروز تصمیم گرفتم وسطِ کارام بیامو ریز ریز وبلاگ پسرطلامو از اولش بخونم تا برسم به پستِ آخر مامانی دستت درد نکنه که براش وب درست کردین